فونیکسریمکسبهتام

رییس مرکز ارتباط با مشتریان و شبکه نمایندگی های سایپا:

مشتریان مهمترین سرمایه سایپا هستند

عصر خودرو- رییس مرکز ارتباط با مشتریان و شبکه نمایندگی های سایپا گفت: در فرایندهای رسیدگی به شکایات علاوه بر رفع ایرادها و اشکالات، رویکردمان این است که شکایات را به عنوان منبع یادگیری می دانیم و با رویکردی علمی و سیستمی، مشتریان را به عنوان مهمترین سرمایه سایپا می دانیم.

مشتریان مهمترین سرمایه سایپا هستند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپانیوز، عباس صفری رییس مرکز ارتباط با مشتریان و شبکه نمایندگی های سایپا با بیان مطلب فوق، گفت: این مرکز به دنبال عذرخواهی رسمی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به واسطه برخی از مشکلات در محصولات تولیدی، با هدف نهادینه شدن فرهنگ پاسخگویی در سطح گروه سایپا با دستور مستقیم مدیرعامل گروه، از نیمه دوم سال گذشته آغاز به کار کرد.

وی با بیان مطلب فوق گفت: در مدت یک سال از آغاز فعالیت این مرکز، بستری فراهم شد تا صدای مشتریان به خوبی دریافت شده و به بخش های مختلف گروه سایپا انتقال یابد و پیگیری برای اقدامات اصلاحی صورت گیرد.

صفری تاکید کرد: مرکز ارتباط با مشتریان و شبکه نمایندگی های سایپا با هدف ایجاد بستر یکپارچه رسیدگی به درخواست های مشتریان در سطح گروه اعم از: پارس خودرو، زامیاد، فروش، کیفیت، خدمات پس از فروش و... تمام همت و تلاش خود را به کار بسته است تا منجر به بهبود کیفیت قطعات و روند کاهشی شکایات و در نهایت تامین رضایت مندی مشتریان از محصولات تولیدی گروه سایپا شود.

رئیس مرکز ارتباط با مشتریان سایپا خاطر نشان کرد: فرایندهایی ایجاد کردیم که ارتباط با مشتریان و شبکه نمایندگی ها در همه حوزه ها باتوجه به مولتی برند بودن سایپا، از کیفیت تا فروش و خدمات پس از فروش با سرعت بیشتری به مبادی مربوطه انتقال یابد و اقدام های لازم صورت گیرد.

صفری گفت: با بررسی، تحلیل و پایش شکایات و ارجاع آن به حوزه های ذی ربط، انجام اقدامات اصلاحی را پیگیری می کنیم و تاکنون 26 اقدام اصلاحی در حوزه کیفیت خودروهای گروه سایپا، 16 اقدام اصلاحی در حوزه خدمات پس از فروش و 13 اقدام اصلاحی در حوزه بازاریابی و فروش، طی یک سال گذشته در سطح گروه سایپا انجام شده است.

رییس مرکز ارتباط با مشتریان و شبکه نمایندگی های سایپا تاکید کرد: مشتری ناراضی منبع اصلی ما برای اصلاح در فرایندهای مختلف گروه سایپاست و خود را مسئول رساندن پیام و صدای مشتریان به کلیه بخش های سایپا و پیگیری مطالبات آنها می دانیم.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
      آرشیو