فونیکسریمکسبهتام

سایت خرید اینترنتی تامین کالا و خدمات شرکت سایپا راه اندازی شد

عصر خودرو- در راستای شفاف سازی، ایجاد فضای رقابتی سالم، سهولت و تضمین رقابت، استفاده حداکثری از منابع و پتانسیل های داخلی ، سایت خرید اینترنتی تامین کالا و خدمات شرکت سایپا راه اندازی شد.

سایت خرید اینترنتی تامین کالا و خدمات شرکت سایپا راه اندازی شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز، با راه اندازی سایت خرید اینترنتی تامین کالا و خدمات شرکت سایپا، بخشی از فعالیت های مرتبط با تامین و خرید کالا و خدمات از طریق سایت مذکور به آدرس اینترنتی https://pur.saipacorp.com در حال انجام می باشد و راه اندازی این سایت جدید امکان دستیابی با امکانات ویژه به افراد و شرکت هایی که  تمایل به همکاری با گروه خودروسازی سایپا را دارند، گسترده تر خواهند کرد.

بر اساس این گزارش: از طریق این سایت کلیه تامین کنندگان کالا و خدمات می توانند پس از ثبت نام، به صورت آنلاین اقدام به پیشنهاد قیمت نمایند و همچنین در این سیستم تامین کنندگان می توانند از زمان ثبت درخواست خرید، تمامی اقدامات مقتضی جهت شرکت در استعلام ها و مناقصات را بدون مراجعه حضوری و به صورت آنلاین انجام دهند.

ثبت نام کنندگان در سایت به تامین کنندگان بالفعل تبدیل شده و پس از تایید توسط کارشناسان مربوطه، وارد لیست مجاز شرکت می شوند.

از دیگر مزایای سایت خرید الکترونیکی گروه سایپا می توان به ، دسترسی به شرکت سایپا در مناقصات کالا و خدمات درخواستی در سطح کشوری و جهانی،عدم محدودیت در تعداد شرکت کنندگان،دسترسی به شرکت در مناقصات در هر لحظه از شبانه روز،دسترسی به اطلاعات مورد نیاز تامین کنندگان در مورد محصولات ،کاهش هزینه های ناشی از ایاب و ذهاب، سهولت در ثبت سفارش خرید،کاهش زمان خرید و وجود قیمت های رقابتی اشاره کرد.

گفتنی است در سایت خرید سایپا می توان عدم قابلیت رویت قیمت های پیشنهادی تا قبل از پایان مهلت پیشنهاد قیمت و در نتیجه حصول اطمینان بیشتر از سلامت خرید، سهولت در پیگیری پروسه خرید توسط تامین کننده در کلیه مراحل ( از خرید تا پرداخت)، قابلیت ضمیمه نمودن فایل های مورد نیاز،قابلیت مشاهده سوابق خرید هر یک از تامین کنندگان و تکمیل اطلاعات تامین کننده و به روز رسانی آنها توسط کاربران را به راحتی دنبال و ثبت کرد.

این سایت با تلاش های مدیریت خرید داخل سایپا در جهت ارائه مطلوب خدمات و استفاده حداکثری از منابع و پتانسیل های داخلی راه اندازی شده است.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
      آرشیو