فونیکسریمکسبهتام

پیرهادی خبر داد

راه‌اندازی ایستگاه تاکسی ونک ـ ده ونک

عصر خودرو- عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت: راه‌اندازی یک مجموعه ورزشی چند منظوره خواسته شهروندان ساکن در محله ونک است و تلاش می کنیم برای احداث این مجموعه اعتبارات کافی در نظر گرفته شود.

راه‌اندازی ایستگاه تاکسی ونک ـ ده ونک
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، محسن پیرهادی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در رابطه با محله ونک واقع در منطقه 3 تهران گفت: در حوزه سلامت، محیط زیست و خدمات شهری منطقه اقداماتی از جمله پیش بینی احداث سرویس بهداشتی در بوستان‌های باغ شهید احمدی و ملاصدرا در دستور کار قرار گرفته است و در حوزه عمران، حمل و نقل و ترافیک نیز پیش بینی شده یک ایستگاه تاکسی برای خط ونک – ده ونک در نظر گرفته شود.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به لزوم برخی از اصلاحات در معابر و دسترسی‌های محله ونک خاطرنشان کرد:  بررسی‌های لازم برای تعریض خیابان مجیدپور در محدوده محله ونک واقع در منطقه 3 انجام شده ضمن اینکه لازم است در رابطه با اصلاح  مسیرهای دسترسی به بوستان مختاری و همچنین ساماندهی ترافیکی ده ونک و میدان شهدای ونک نیز اقدام شود و برای حل مشکل ترافیکی در منطقه نیز باید نسبت به احداث پارکینگ در حوالی بوستان مختاری اقدام شود.

وی احداث مجموعه ورزشی چند منظوره را نیاز ساکنان منطقه ونک دانست و بیان کرد: با توجه به جمعیت 23 هزار نفری محله ونک، لازم است به منظور بهره مندی اهالی محله از امکانات ورزشی، یک مجموعه ورزشی چند منظوره در محدوده احداث شود.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران برگزاری دوره‌های آموزشی برای خانواده‌ها را یکی از خواسته‌های ساکنین منطقه دانست و گفت: امکان برگزاری دوره‌های آموزشی با عناوین خانواده، مشاوره، روانشناسی و ... در سطح محله وجود دارد و توصیه ما این است که این کلاس‌ها برای شهروندان برگزار شود.

پیرهادی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه معماری و شهرسازی در سطح منطقه تصریح کرد: به منظور نوسازی بافت فرسوده محله و همچنین رفع مشکل صدور اسناد ملکی ساکنین محله اقداماتی در دستور کار قرار داده شده و امیدوار هستیم این اقدامات نتیجه بخش نیز باشد.

وی با تاکید بر لزوم تخصیص اعتبار به منظور نوسازی بافت فرسوده محله ونک خاطرنشان کرد: به منظور نوسازی بافت فرسوده و همچنین احداث پارکینگ در حوالی بوستان مختاری لازم است اعتبارات ویژه ای به محله ونک اختصاص یابد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در خصوص نحوه فعالیت خانه بهداشت محله ونک اذعان کرد: در حال حاضر شاهد فعالیت خانه بهداشت "صبارو" در محدوده ونک هستیم و لازم است این خانه بهداشت به امکانات کافی مجهز شود.

براساس اعلام دفتر کمیسیون نظارت شورای شهر، پیرهادی خواستار اتصال فاضلاب محله به سیستم فاضلاب شهری شد و گفت: در این رابطه باید همکاری های لازم از جانب سایر نهادها انجام شود ضمن اینکه سیستم برق رسانی مناسبی نیز در سطح محله به ویژه خیابان های شرافتی و شهید رجبی وجود ندارد که باید در این رابطه نیز اقداماتی در دستور کار قرار گیرد.

 

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
      آرشیو