فونیکسریمکسبهتام

برخورد قانونی با خودروهای یدک کش امدادی متخلف از امروز

عصر خودرو- رئیس انجمن صنفی شرکت های امداد خودرو کشور از آغاز طرحی خبر داد که براساس آن همه خودروهای یدک کش امدادی فعال در کشور از امروز ساماندهی می شوند.

برخورد قانونی با خودروهای یدک کش امدادی متخلف از امروز
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از واحدمرکزی خبر ، سیدمهدی حسینی نیری با اشاره به افزایش شکایت های مردمی از نوع عملکرد برخی از یدک کش های امدادی در سراسر کشور ، برخورد قانونی با این گروه از صاحبان خودروهای یدک کش متخلف را از برنامه های مهم طرح ساماندهی آنها دانست.
وی تعداد یدک کش های امدادخودرو در سراسر کشور را بیش از 6 هزار دستگاه برشمرد و از اینکه نیمی از این یدک کش ها فاقد مجوز فعالیت هستند ابراز تاسف کرد و گفت : درصورتی که این افراد برای اخذ مجوز از شرکت های امداد خودرو اقدام نکنند از ادامه فعالیت آنها جلوگیری می شود .
حسینی با بیان اینکه در طرح ساماندهی خودروهای یدک کش امدادی ، هرگونه خدمات براساس قیمت های مصوب به مردم ارائه می شود تاکید کرد: در این طرح همه این خودروها باید به آرم شرکت تعاونی امداد خودرو تجهیز باشند .
وی همچنین داشتن لباس های متحدالشکل را از ویژگی های اصلی طرح ساماندهی خودروهای یدک کش امدادی دانست و از مردم خواست از پرداخت وجوه غیرمصوب به یدک کش ها خودداری کنند و درصورت مشاهده هرگونه تخلف بلافاصله با شماره تلفن های 193 یا 02166688250 تماس بگیرند .
حسینی از راه اندازی کمیته بازرسی و نظارت بر عملکرد خودروهای یدک کش امدادی در سراسر کشور خبر داد و گفت: وظیفه این کمیته برخورد با یدک کش های متخلف و رسیدگی به شکایات مردمی است.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط