فونیکسریمکسبهتام

تشریح اقدامات حوزه حمل و نقل در هفته هوای پاک

نوسازی۱۰هزار تاکسی«نو» و ورود ۲۰۰تاکسی هیبریدی

عصر خودرو- معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران اقدامات این معاونت در هفته هوای پاک را تشریح کرد.

نوسازی۱۰هزار تاکسی«نو» و ورود ۲۰۰تاکسی هیبریدی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸:۰۰

‎به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  ایسنا، مازیار حسینی در آستانه روز هوای پاک گفت : آلودگی هوا بحران جدی کلان شهرهای کشور و از جمله تهران است که باید برای حل آن به سراغ تجربه های موفق جهانی نظیر حمل و نقل پاک رفت.

‎معاون شهردار در تشریح برنامه های هفته هوای پاک شهرداری تهران گفت: طی روز های هفته هوای پاک به مدت یک هفته شاهد افتتاح و بهره برداری از طرح های متعددی در زمینه نوسازی ناوگان و افزایش تاکسی های هیبریدی ، موتورهای برقی، مسیرهای دوچرخه سواری و خطوط جدید اتوبوسرانی هستیم که در راستای برنامه های مستمر مدیریت شهری در این حوزه اجرا شده است.

‎وی افزود : روز سه شنبه و در آستانه آغاز هفته هوای پاک با حضور شهردار تهران از اقدامات مجموعه حمل و نقل و ترافیک طی هفته آینده رونمایی می شود.
در این هفته 200 تاکسی جدید هیبریدی به ناوگان تاکسیرانی شهر تهران اضافه می شود که با این تعداد شمار تاکسی های نوسازی شده تهران به 10 هزار تاکسی می رسد.

‎وی در رابطه با جایگزینی مینی بوسهای فرسوده نیزگفت : فرسودگی مینی بوسها یکی از مشکلات قدیمی حمل و نقل عمومی تهران بود که خوشبختانه شاهد جایگزینی آنها با تاکسی های جدید هستیم و طی هفته آینده رسماً 150 دستگاه مینی بوس اسقاط و باتاکسی جایگزین می شوند .

‎معاون شهردار تهران با اشاره به برنامه های حمل و نقل پاک در منطقه 12 نیز گفت : در روز هوای پاک شاهد رونمایی پیک سبز با استفاده از موتورهای برقی در محدوده بازار ، سیستم بهره برداری هوشمند دوچرخه در منطقه بازار هستیم که در کنار ون های برقی یک تحول جدی را در حوزه حمل و نقل پاک در این پهنه مهم و تاریخی شهری ایجاد خواهد کرد.

‎مازیار حسینی با بیان اینکه  از مجموعه شرکت واحد اتوبوسرانی نیز از یک اتوبوس برقی در منطقه 12و نمونه هایی از خودروهایی که به تازگی فلیتر های دوده دیزل بر روی آنها نصب شده رونمایی خواهد شد،  گفت: افتتاح 5 خط جدید اتوبوسرانی در مناطق 18 و 22 شهر تهران را نیز در دستور کار داریم که در همین ایام انجام خواهد شد.
براساس گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ، معاون شهردار تهران رونمایی از سامانه ثبت نام آنلاین معاینه فنی و همچنین سامانه پیش بینی آلودگی هوا را از دیگر برنامه های معاونت حمل و نقل و ترافیک طی هفته هوای پاک اعلام کرد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
      آرشیو