فونیکسریمکسبهتام

آلودگی هوا«۲۰۰۹»

اینجا هوا به میل تو تغییر می کند

عصر خودرو- مراسم روز هوای پاک در میدان آزادی با شعار اینجا هوا به میل تو تغییر می کند برگزار و تفاهم نامه محیط زیستی با رانندگان امضا و شاخه های گل به آنان اهدا شد.

اینجا هوا به میل تو تغییر می کند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ، حمید محسنی به همراه مسئولان محیط زیستی منطقه در روز هوای پاک به میدان آزادی رفتند و مراسم ویژه این روز در کنار دوستداران محیط زیست برگزار شد.

شهردار منطقه 9 در این مراسم با اشاره به بحث آموزشی محیط زیست و ارتقا فرهنگ در زمینه رعایت مسایل مختلف گفت: باید نسبت به موضوع محیط زیست و کمپین مهم آسمان آبی و زمین پاک حساسیت ویژه داشته باشیم و در واقع اجرای این طرح به ارتقا کیفیت زندگی خودمان کمک می کند.

وی تصریح کرد: طرح آسمان آبی و زمین پاک با هدف آموزش رفتارهای ترافیکی و ارتقای فرهنگ رانندگی و نیز توجه شهروندان به موضوعات محیط زیستی اجرایی شد. 

محسنی اظهار داشت: برای برقراری نظم عمومی در شهر و رسیدن به محیط‌ زیست پاک و آسمان آبی باید عموم مردم آگاهی‌های لازم را داشته باشند و به همین خاطر شهرداری تهران با درک اهمیت این موضوع به میدان آمد و عزم خود را جزم کرد برای اینکه شهری منظم، با آسمان آبی و زمین پاک برای آیندگان به میراث بگذارد.

وی اذعان داشت: امسال در هفته هوای پاک، بحث آموزش را جدی دنبال می کنیم و موضوعات آموزشی در اولویت برنامه های ما قرار دارد.

شهردار منطقه 9 ابراز امیدواری کرد: با امضای این تفاهم نامه محیط زیستی، رانندگان متعهد می شوند که در روزهایی که هوای پایتخت آلوده است از خودروهای خود استفاده نکرده و از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

وی ادامه داد: علاوه بر این، همچنین رانندگان متعهد می شوند که پسماندها و زباله ها را از خودروی خود به فضای بیرون نریزند و حقوق شهروندی را بیش از پیش رعایت کنند و احترام بگذارند.

بر اساس این گزارش، بیش از 700 نفر عضو کانون های محیط زیست منطقه 9 هستند که رابط محیط زیستی و آموزشی منطقه با شهروندان بوده و چندی پیش دومین انتخابات دبیران کانون های محلات 9 گانه نیز برگزار شد.

 

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
      آرشیو