فونیکسریمکسبهتام

شرایط پیش فروش کلیه محصولات ایران خودرو اعلام شد

عصر خودرو- شرایط پیش فروش بهمن ۹۵ محصولات ایران خودرو به همراه هدایای فروش تعهدی و شرایط پیش فروش ویژه به مناسبت دهه فجر اعلام شد.

شرایط پیش فروش کلیه محصولات ایران خودرو اعلام شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایران جیب ، شرایط پیش فروش بهمن 95 محصولات ایران خودرو به همراه هدایای فروش تعهدی و شرایط پیش فروش ویژه به مناسبت دهه فجر (بصورت کاملا محدود)، از روز شنبه 95/11/02 لغایت 95/11/30 و یا تا زمان تکمیل ظرفیت و به شرح جداول پیوست ( جداول شماره 1 و 2 و 3) ارائه می‌گردد.

هدیه فروش تعهدی صرفا به تعهداتی اختصاص می یابد که مشتریان در زمان تکمیل وجه، به صورت نقدی اقدام به واریز وجه نموده باشند و همچنین قرارداد منجر به انصراف نگردد.

· هدیه فروش تعهدی فقط زمانی قابل ارائه می باشد که مبغ مابه التفاوت اعلام شده در دعوتنامه، در مهلت تعیین شده پرداخت گردد و در صورت منقضی شدن دعوتنامه، هدیه فروش تعهدی به مشتریان ارائه نخواھد شد.

زمان فعال‌سازی این بخشنامه ساعت 9 صبح روز شنبه مورخ 95/11/02 می باشد .

توضیحات مهم :

-هدیه فروش تعهدی -در صورت پرداخت مبلغ مابه التفاوت بصورت نقدی و دریافت خودرو -در زمان صدور دعوتنامه از مبلغ قابل پرداخت مشتری کسر می گردد.

-در این بخشنامه، امکان صلح تا دو مرتبه فراهم می باشد.

-هدیه فروش تعهدی صرفا به تعهداتی اختصاص می یابد که مشتریان در زمان تکمیل وجه، به صورت نقدی اقدام به واریز وجه نموده باشند و همچنین قرارداد منجر به انصراف نگردد.

-هدیه فروش تعهدی فقط زمانی قابل ارائه می باشد که مبغ مابه التفاوت اعلام شده در دعوتنامه، در مهلت تعیین شده پرداخت گردد و در صورت منقضی شدن دعوتنامه، هدیه فروش تعهدی به مشتریان ارائه نخواهد شد.

-کلیه مبالغ به ریال است.


- هدیه فروش تعهدی - در صورت پرداخت مبلغ مابه التفاوت بصورت نقدی و دریافت خودرو - در زمان صدور دعوتنامه از مبلغ قابل پرداخت مشتری کسر می گردد.

 

 

- هدیه فروش تعهدی - در صورت پرداخت مبلغ مابه التفاوت بصورت نقدی و دریافت خودرو - در زمان صدور دعوتنامه از مبلغ قابل پرداخت مشتری کسر میگردد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
      آرشیو