فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو اصفهان ۹۵ (۳۹)

پایان گردهمایی خودرویی ها در نصف جهان

عصر خودرو- سیزدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان از پنجم بهمن ماه در محل نمایشگاه های بین المللی اصفهان کار خود را آغاز کرده بود به اتمام رسید و شمارش معکوس برای آغاز نمایشگاه خودرو تهران آغاز شد.

پایان گردهمایی خودرویی ها در نصف جهان
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در این نمایشگاه گروه صنعتی ایران‌خودرو، سایپا،  کرمان موتور، مدیاموتورز ، کارمانیا،  مدیران خودرو، رامک خودرو، آرین موتور پویا و جهان نوین آریا ، نماینده نیسان، حضور پررنگی داشتند و از محصولات خود رونمایی کردند.
    در نمایشگاه خودرو اصفهان، ایران خودرو علاوه بر مدل های جدید محصولات خود ، دو محصول پژو 2008 و پژو 508 از شرکت ایکاپ را نیز در معرض دید عموم قرار داده بود. خودروهای هایما توربوشارژ، H30 کراس ، سوزوکی فیس لیفت، پژو 207i ، کپچر 2017، تندر 90 پلاس و سورن جدید توربوشارژ از جمله مدل های جدید از محصولات ایران خودرو بودند.

    بر اساس این گزارش کرمان موتور نماینده برندهای جک، لیفان و هیوندای با جدیدترین محصولات خود هیوندایi10  و i20 در این نمایشگاه حاضر شده بود.
       کارمانیا نماینده BYD هم با محصول با نام S6 و e6  در این نمایشگاه حضور پیدا کرد.
    آرین موتور نیز چهار مدل از محصولات میتسوبیشی شامل اوتلندر 2017 ، میراژ 2017 ، لنسر 2017 و ASX فیس لیفت 2017 را در این نمایشگاه به نمایش گذاشت. در این نمایشگاه برای اولین بار امکان تست درایو میتسوبیشی اوتلندر 2017 ازسوی آرین موتور برای برای بازدید کنندگان مهیا شد.

    شرکت جهان نوین آریا نماینده محصولات نیسان پس از رونمایی مدل جوک در نمایشگاه خودرو کرمان و کراس اوور متوسط ایکس-تریل در تهران، از مدل های جوک و ایکس-تریل در سیزدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان رونمایی کرد و شرایط فروش با تخفیف ویژه ای را برای این محصولات در نظر گرفته بود.

    مدیران خودرو  هم ام وی ام ایکس ٢٢ را به ‌عنوان جدیدترین محصول خود عرضه کرد.

    رامک خودرو مدل‌های سال 2017 برند SsangYong  را به نمایش گذاشت و  طرح فروش فوری نیوکوراندو پرمیوم پلاس با قیمت 152 میلیون تومان برای مشتریان را معرفی کرد.
    گروه خودروسازی سایپا در قالب نماینده برند سیتروئن، از محصول C4 و C6 این برند رونمایی کرد. سیتروئن فرانسه به عنوان شریک تجاری جدید گروه خودروسازی سایپا در آینده تولید مشترک این خودروها را در سایپا کاشان آغاز خواهد کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو