فونیکسریمکسبهتام

رییس اتحادیه صنف نمایشگاه‌ داران و فروشندگان خودرو خبر داد

اختلاف ۱.۵ تا ۱۱ میلیونی قیمت محصولات ایران خودرو با نرخ بازار

عصر خودرو- رییس اتحادیه نمایشگاه‌ داران و فروشندگان خودرو با اشاره به اختلاف قیمت محصولات ایران خودرو و پارس خودرو با قیمت های بازار ،گفت: مردم دیگر مثل سال‌های گذشته برای سود اقدام به خرید خودرو نمی‌کنند.

اختلاف ۱.۵ تا ۱۱ میلیونی قیمت محصولات ایران خودرو با نرخ بازار
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، بازار خرید و فروش خودرو هنوز وارد رونق نشده و مشتریان به شرط احتیاج خودرو خرید می‌کنند. البته با وجود این رکود، در این بازار دیگر خبری از ارزانی خودرو هم نیست و مردم هم این موضوع را به خوبی فهمیده و بنا به بودجه مالی خود نسبت به خرید خودرو اقدام می‌کنند. همچنین با وجود ورود مدل های 96 برخی از خودروها با اختلاف قیمت‌های زیادی نسبت به کارخانه در بازار به فروش می‌رسند.
    سعید موتمنی رییس اتحادیه صنف نمایشگاه‌ داران و فروشندگان خودرو در همین ارتباط به خبرنگار تسنیم می گوید: بازار خودرو این هفته نسبت به هفته گذشته شاهد تغییرات خاصی نبود فقط در برخی محصولات ایران خودرو و پارس خودرو اختلاف قیمت کارخانه با بازار افزایش یافته است. البته باید تأکید کنم مردم دیگر مثل سال‌های گذشته برای سود خودرو نمی‌خرند بلکه فقط برای رفع احتیاج اقدام به خرید خودرو می‌کنند.

    وی با بیان اینکه امروز پژو 405 با قیمت 29 میلیون و 600 هزار تومان به فروش می رسد، افزود:  سمند اس ای با اختلاف قیمت 1.5 میلیون تومانی با قیمت 29 میلیون تومان، تندر E2 با اختلاف 2میلیون و 300 هزار تومانی با قیمت 39 میلیون و 400 هزار تومان و پژو 206 صندوق دار V8 با اختلاف یک میلیون و 400 هزار تومانی با قیمت 38 میلیون و 700 هزار تومان معامله می‌شود.

    رئیس اتحادیه نمایشگاه‌ داران و فروشندگان خودرو اضافه کرد: همچنین رنو کپچر که در کارخانه 109 میلیون و 900 هزار تومان است با رشد 11 میلیون تومانی در بازار با قیمت 120 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

    وی تصریح کرد: قیمت سمند ال ایکس امروز 31 میلیون و 900 هزار تومان، پژو پارس 37 میلیون و 200 تومان، پژو 206 تیپ 2 با قیمت 33 میلیون و 600 هزار تومان، پژو 206 تیپ 5 با قیمت 37 میلیون و 600 هزار تومان، دنا 44 میلیون معامله می‌شود.

    موتمنی با اشاره به اینکه این هفته قیمت محصولات سایپا نسبت به هفته گذشته تغییراتی نداشته است، اظهارداشت: سایپا 131 امروز با قیمت 20 میلیون و 700 هزار تومان، سایپا 111 با قیمت 21 میلیون تومان و سراتو با کاهش 2.5 میلیون تومانی نسبت به کارخانه با قیمت 88 میلیون و 900 هزار تومان به فروش می رسد. البته در محصولات پارس خودرو شاهد اختلاف قیمت 800 تا 7.5 میلیون تومان قیمت ها هستیم به نحوی که ساندرو اتوماتیک با اختلاف 800 هزار تومانی با قیمت 50 میلیون و 700 هزار تومان و ساندرواستپ وی با اختلاف 8 میلیون تومانی با قیمت 60 میلیون تومان و برلیانس H330  اتوماتیک با اختلاف 2 میلیون تومانی در بازار با قیمت 57 میلیون تومان به فروش می رسد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو