فونیکسریمکسبهتام

بنزین«۱۷۴۹»

ذخیره‌سازی بنزین نوروزی آغاز شد

عصر خودرو- معاون وزیر نفت با اشاره به آغاز ذخیره‌سازی بنزین برای تامین سوخت مورد نیاز مردم در ایام نوروز جزئیات طرح جدید سامان‌دهی سهمیه گازوئیل خودروهای درون شهری کشور را تشریح کرد.

ذخیره‌سازی بنزین نوروزی آغاز شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، عباس کاظمی درباره برنامه‌های تامین بنزین نوروزی، گفت: هم اکنون ذخیره سازی برای بنزین و گازوئیل مورد نیاز مردم به ویزه برای روزهای پایانی اسفند ماه و ایام نوروز آغاز شده است.

    معاون وزیر نفت با تاکید بر اینکه با توجه به روند تولید و ذخیره‌سازی نگرانی برای تامین سوخت و به ویژه بنزین مورد نیاز برای ایام نوروز وجود ندارد، تصریح کرد: هم اکنون حجم ذخیره سازی بنزین کشور به بیش از یک میلیارد لیتر افزایش یافته است.

    مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی همچنین در خصوص آغاز فرایند ثبت نام خودروها برای دریافت سهمیه گازوئیل، اظهار داشت: تاکنون با اجرای طرح تخصیص گازوئیل بر اساس میزان پیمایش به طور متوسط روزانه حدود هشت میلیون لیتر در مصرف این فرآورده نفتی صرفه‌جویی حاصل شده است.

    این مقام مسئول با بیان اینکه فاز اول این طرح صرفا برای خودروهای گازوئیل سوزی اجرا شد که در مسیرهای برون شهری رفت و آمد می‌کردند و دارای بارنامه بودند، اظهار داشت: در مرحله دوم اجرای این طرح ثبت نام از خودروهای دیزلی که در داخل شهرها ثبت می‌کنند، آغاز شده است.

    کاظمی با اعلام اینکه در این مرحله خودروهای گازوئیل سوزی که بیشتر برای حمل بار، مصالح ساختمانی و مسافر در داخل شهرها تردد می‌کنند باید ثبت نام کنند، خاطرنشان کرد: بر این اساس باید بر اساس اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی این دسته خودروها در مدت زمان تعیین شده نسبت به ثبت نام به منظور دریافت سهمیه اقدام کنند.

    کاظمی معاون وزیر نفت همچنین هفته جاری در جمع خبرنگاران هرگونه افزایش قیمت گازوئیل برای سال 96 را رد کرده است.

    به گزارش مهر، بر اساس اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران تمامی دارندگان خودروهای دیزلی حمل بار و مسافر درون شهری باید تا دهم اسفند ماه امسال نسبت به ثبت نام برای دریافت سهمیه‌های گازوئیل خود از طریق سامانه‌های الکترونیکی و سپس مراجعه به شهرداری منطقه سکونت اقدام کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط