فونیکسریمکسبهتام

احتمال ریزش بهمن درجاده کرج - چالوس

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان البرزگفت که با توجه به افزایش دما و احتمال ریزش بهمن در جاده کرج- چالوس، رانندگان از تردد غیر ضروری در این مسیر خودداری کنند.

احتمال ریزش بهمن درجاده کرج - چالوس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سرهنگ رضا گودرزی روز سه شنبه  افزود: از آنجا که هواشناسی نسبت به افزایش و ریزش بهمن در جاده چالوس طی امروز و روزهای آینده هشدار داده لذا لازم است رانندگان قبل از حرکت از وضعیت این مسیر اطلاع کسب کنند.
    وی به رانندگان و مسافران توصیه کرد که به علت احتمال ریزش بهمن در محدوده های گالری بهمن گیر مانند محدوده سه راه دیزین و خرگوشدره در جاده کرج - چالوس توقف نکنند.
    وی همچنین به رانندگان توصیه کرد که درصورت ضرورت برای سفر به شهرهای شمالی کشور از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.
    گودرزی افزود: لازم است رانندگان برای تردد دراین محور،ضمن همراه داشتن زنجیر چرخ از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودرو خود اطمینان حاصل نمایند.
    وی یادآور شد: همراه داشتن تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه های پلیس راه به رانندگان است.
    وی گفت : پلیس راه استان البرز با آمادگی کامل درتمام راه های این استان برای هرگونه خدمات امدادی و انتظامی در محل های مورد نظرمستقر شده است.
    استان البرز دارای یک هزار و 450 کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که 18 درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان می باشد.
    از اواخر فصل پاییز تاکنون جاده کرج -چالوس به علت ریزش سنگ، کوه، بهمن و بارش سنگین برف 8 بار مسدود شده که با تلاش بی وقفه نیروهای راهداری درکمترین زمان بازگشایی شده است.
    این انسدادها به ترتیب در روزهای 25 آذر ماه به علت بارش برف، پنجم دی ماه ریزش کوه، نهم دی ماه ریزش بهمن، هشتم بهمن ماه بارش برف، نهم بهمن ماه بارش برف و سقوط بهمن، 13 بهمن بارش برف، 14 بهمن بارش برف و کولاک و 18 بهمن ماه به دلیل سقوط بهمن درحوزه استان مازندران بوده است.
    جاده گردشگری کرج - چالوس به مسافت 160 کیلومتر یکی از محورهای پردد کشور است که اواخر هر هفته به علت افزایش سفرها یکطرفه می شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو