فونیکسریمکسبهتام

در سال جاری میلادی

ولوو ۲ کراس اوور جدید معرفی می‌کند

عصر خودرو- ولوو تا پایان سال جاری میلادی از دو کراس اوور جدید رونمایی خواهد کرد.

ولوو ۲ کراس اوور جدید معرفی می‌کند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»  به نقل از رویترز، یکی از این خودروها جانشین XC60 خواهد شد. این خودرو محبوب ترین مدل عرضه شده از سوی خودروساز سوئدی است بنابراین ارائه یک خودرو درست و حسابی از سوی ولوو برایش بسیار سرنوشت ساز خواهد بود.

    جزئیات درباره این کراس اوور هنوز بسیار اندک است اما یکی از مقامات رده بالای ولوو تایید کرد که نسل دوم XC60 یک گام رو به جلو بزرگ خواهد بود.

    کراس اوور دوم مدل کوچک‌تری به نام XC40 است که ولوو را وارد بخشی خواهد کرد که پیش از این هرگز در آن حضور نداشته است. این خودرو که پیش نمایش آن سال گذشته بوسیله کانسپت 40.1(موجود در تصویر) انجام شد، به صورت رو در رو با خودروهای همچون ب ام و X1 و آئودی Q3 رقابت خواهد کرد.

    ولوو XC40 اولین خودرویی است که از پلتفرم مدولار جمع و جور ولوو(CMA) بهره می‌برد و در آمریکا فروخته خواهد شد.

    هنریک گرین رئیس بخش تحقیق و توسعه ولوو در گفت و گو با نشریه "اتوکار" گفت: فرصت بسیار خوبی وجود دارد که این خودرو به یکی از موفق ترین خودروها در خانواده ولوو تبدیل شود.

    ولوو هنوز زمان ورود این خودروهای جدید به بازار را اعلام نکرده است اما احتمالا اطلاعات بیشتر درباره اعضای جدید خانواده ولوو در نمایشگاه خودرو ژنو در ماه مارس و نمایشگاه شانگهای در ماه آوریل بیشتر معلوم خواهد شد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم