فونیکسریمکسبهتام

معاون فروش گروه خودروسازی سایپا :

۵۵۰۰ دستگاه خودرو «ساندرو استپ وی» دیروز پیش فروش شد

عصر خودرو- معاون فروش گروه خودروسازی سایپا در حاشیه چهارمین همایش بین المللی صنعت خودرو درباره پیش فروش اینترنتی خودروی «ساندرو استپ وی» گفت: از ساعت ۱۱ صبح بیست و چهارم بهمن ماه و در کمتر از یک ساعت پنج هزار و ۵۰۰ دستگاه از این خودرو پیش فروش شد.

۵۵۰۰ دستگاه خودرو «ساندرو استپ وی» دیروز پیش فروش شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»  به نقل از ایلنا ،تقی زاده گفت: این تعداد پیش فروش در حالی انجام شد که براساس گزارش های دریافت شده، 360 هزار کاربر برای خرید این خودرو به پایگاه فروش اینترنتی سایپا مراجعه کردند.
    وی گفت: سایپا محدودیت هایی برای ثبت نام قائل شده بود، از جمله اینکه هر متقاضی فقط یک بار می توانست از طریق شماره کارت ملی ثبت نام کند؛ علاوه بر این، عرضه خودرو از طریق نمایندگی ها نیز سهمیه بندی شده بود.
    مدیر فروش گروه خودروسازی سایپا افزود: استقبال مردم از این خودرو را به شرکت رنو گزارش کرده ایم و خواستار افزایش ظرفیت تولید این خودرو شده ایم تا بتوانیم نیاز بازار را پاسخ دهیم.
    وی گفت: در صورت موافقت رنو با این درخواست، می توانیم تا پیش از سال جدید نیز یک ثبت نام دیگر برای این خودرو داشته باشیم.
    تقی زاده، دلیل استقبال از این خودرو را تحویل به موقع، قیمت مناسب و جدید بودن این خودرو در بازار عنوان کرد.
    وی درباره تحویل خودروهایی که امروز ثبت نام شد نیز گفت: از هر ثبت نام 250 میلیون ریال بابت پیش پرداخت دریافت شد و بقیه در زمان تحویل - فروردین یا اردیبهشت ماه- مطابق قیمت روز دریافت خواهیم کرد.
    شایان ذکر است گروه خودروسازی سایپا، شهریورماه امسال مدل جدید خودروی خود با نام ساندرواستپ وی را رونمایی کرد.
    حجم موتور و حداکثر قدرت این خودرو مشابه مدل ساندرو هاچ بک است و در تفاوت ها حدود 50 کیلوگرم به وزن و به ترتیب 2، هفت و 50 میلی متر به طول، عرض و ارتفاع این خودرو اضافه شده است.
    «مهدی جمالی» مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در مراسم رونمایی از این خودرو در ایران ابراز امیدواری کرده بود با توجه به قیمت و کیفیت ساندرواستپ وی، امسال 20 هزار دستگاه وارد بازار می شود.
    «ساندرو استپ وی» از نخستین روز عرضه، با استقبال زیادی مواجه و این تقاضای بالا موجب شده است تفاوت زیادی (حدود 80 میلیون ریال) میان قیمت کارخانه و قیمت بازار ایجاد شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو