فونیکسریمکسبهتام

بازدید مدیران ارشد سیتروئن از شرکت های قطعه ساز گروه سایپا

عصر خودرو- مدیران ارشد سیتروئن در قالب دو هیات جداگانه از شرکت های زیر مجموعه سازه گستر بازدید کردند.

بازدید مدیران ارشد سیتروئن از شرکت های قطعه ساز گروه سایپا
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز، یانیک بزارد قائم مقام ارشد خرید شرکت PSA در راس هیاتی از شرکت های ایسکرا، قالب های بزرگ صنعتی و شرکت اتحاد موتور بازدید کردند.

    در این بازدید بزارد، از توانمندی و تکنولوژی روز در این شرکت ابراز رضایت کرد و ضمن تاکید بر داخلی سازی و انتقال دانش فنی به این شرکت جهت صادرات و رقابتی کردن کیفیت و قیمت قطعات تلاش بیشتر در این زمینه را خواستار شد.

    وی افزود: پتانسیل های بالقوه ای در  این شرکت وجود دارد که یکی از آنها داشتن نیروی جوان و تحصیل کرده و دیگری نزدیکی به شرکت سایپا کاشان می باشد.

    قائم مقام ارشد خرید شرکت PSA گفت: با توجه به نشست قطعه سازان در همایش بین المللی صنعت خودرو در روز گذشته، بهره بردن از استانداردهای روز دنیا برای داشتن ایجاد زنجیره ناب بسیار مهم می باشد.

    وی تصریح کرد: حضور سیتروئن در شرکت سایپا کاشان و قطعه سازان نزدیک به آن همانند ایسکرا می تواند بازوهای قدرتمندی جهت بومی سازی قطعات و فصل نوینی از مشارکت مجدد سایپا و ستیروئن باشد .

    بزارد تاکید کرد: شرکت های قطعه ساز ایرانی همچون ایسکرا و سایر قطعه سازان سازه گستر باید از تکنولوژی های نوین به منظور رقابت با دیگر رقبا و هدف گذاری برای صادرات تلاش مضاعف کنند.

    وی افزود: شرکت های قطعه ساز ایرانی از نظر سطح کاری بسیار مناسب هستند و این امتیاز می تواند ، ادامه همکاری ها را قوی تر و ماندگارتر کند.

    در ادامه بازدیدی از شرکت قالب های بزرگ صنعتی انجام شد و با سالن های طراحی و قالب Cmm مدل و ماشین سازی این شرکت آشنا شدند.

    در این بازدید فادل واده مدیر خرید بخش خاورمیانه سیتروئن توانایی قالب های بزرگ صنعتی را مهم ارزیابی کرد و تمرکز گرایی و حرکت به سوی مجموعه سازی قطعه سازان ایرانی به ویژه قالب های بزرگ صنعتی را از انتظارات سیتروئن در همکاری های مشترک بیان داشت.

    وی افزود: مجموعه فعالیت ها، انسجام تولید و ظرفیت‌هایی موجود در قالب های صنعتی سایپا جهت همکاری مناسب ارزیابی می شود.

    این هیات در ادامه بازدید از شرکت های قطعه ساز سازه گستر، از شرکت اتحاد موتور نیز بازدید کردند.

    محمد شهپری مدیر عامل شرکت اتحاد موتور جایگاه این شرکت را در زنجیره تامین گروه خودروسازی سایپا برای هیات فرانسوی سیتروئن تشریح کرد و افزایش تولید و تنوع محصول با رویکرد کیفی را از اهداف این گروه تولیدی برشمرد.

    وی گفت: باتوجه به همکاریمان با رنو آمادگی کامل داریم تا انتظارات سیتروئن را در تولید قطعات برآورده نماییم. همچنین گروه صنعتی اتحاد موتور همکاری های خوبی با قطعه سازان خارجی دارد و این امر یک مزیت برای تعمیق روابط دو جانبه با سیتروئن محسوب می شود.

    واده در حاشیه بازدید از شرکت اتحاد موتور، پایین بودن هزینه های تولید در ایران را یک مزیت مهم برای تولید مشترک برشمرد و تنوع تولید قطعات را در گروه صنعتی اتحاد موتور یک مزیت دانست

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو