فونیکسریمکسبهتام

قائم مقام رئیس مرکز ارتباط با مشتریان گروه سایپا:

کاهش زمان رسیدگی به شکایات باعث افزایش رضایت مندی شده است

عصر خودرو- قائم مقام رئیس مرکز ارتباط با مشتریان گروه سایپا گفت: کاهش میزان رسیدگی به شکایات مشتریان از ۲۵ روز به ۱۶ روز، باعث افزایش میزان رضایت مندی مشتریان محصولات گروه سایپا شده است.

کاهش زمان رسیدگی به شکایات باعث افزایش رضایت مندی شده است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  سایپانیوز، روح الله گلشن امیرحسینی قائم مقام رئیس مرکز ارتباط با مشتریان گروه سایپا با بیان مطلب فوق گفت: مدت زمان رسیدگی به شکایات با توجه به بخشنامه وزارت صنعت معدن و تجارت 20 روز است که کاهش این زمان، باعث افزایش رضایت مندی مشتریان سایپا شده است.

    گلشن امیرحسینی افزود: تاسیس باشگاه مشتریان دومین اقدام مرکز ارتباط با مشتریان است که حدود 60 هزار مشتری عضو این باشگاه هستند و در این باشگاه در خصوص وفاداری مشتریان و رضایت مندی آنان فعالیت هایی صورت می گیرد.

    وی تصریح کرد: پروژه موبایل CRM نیز توسط این مرکز راه اندازی شده است که مشتریان می توانند از این سامانه نرم افزاری استفاده کنند.

    قائم مقام رئیس مرکز ارتباط با مشتریان گروه سایپا خاطرنشان کرد: رسیدگی به شکایات مشتریان به صورتVIP  ، چهارمین اقدام این مرکز است که رسیدگی به شکایات به صورت خاص در کمترین زمان ممکن و با واکنش های سریع انجام می شود.

    گلشن امیرحسینی تصریح کرد: با توجه به یکپارچه سازی فعالیت های گروه سایپا در حوزه های فروش، خدمات پس از فروش و کیفیت، تمام درخواست ها و شکایات مشتریان، توسط مرکز ارتباط با مشتریان گروه سایپا پیگیری می شود و اقدام اصلاحی لازم صورت می گیرد.

    وی گفت: مرکز ارتباط با مشتریان سایپا پس از دسته بندی شکایات و تحلیل و پایش آن ها سعی می کند که اشکالات را در قالب پیشنهادات و اقدام های اصلاحی با همکاری معاونت های فروش، خدمات پس از فروش و کیفیت اجرایی نماید که در نهایت منجر به افزایش رضایت مندی مشتریان خواهد شد.

    گلشن امیرحسینی افزود: مرکز ارتباط با مشتریان برای هر محصول تولید شده برنامه هایی را برای کاهش نارضایتی مشتریان و افزایش رضایت مندی آنان در دست اجرا دارد و با توجه به برنامه ها و اهداف سال 1396 در قالب 6 شاخص برنامه ریزی لازم انجام شده است.

    وی مهمترین شاخص را، کاهش میزان رسیدگی به شکایات مشتریان دانست و گفت: علاوه بر آن بر روی کیفیت محصولات و قطعات با همکاری معاونت کیفیت برنامه ریزی و اقدامات لازم صورت گرفته است.

    قائم مقام مرکز ارتباط با مشتریان گروه سایپا تاکید کرد: سیستم یکپارچه سازی سایپا ( سیستم TBS  ) توسط این مرکز تدوین شده است که در حال حاضر این سیستم در اختیار شرکت های تامین کننده قطعات هم قرار دارد و با توجه به ارتباط دوطرفه بین مرکز ارتباط با مشتریان و شرکت های خودروسازی و قطعه سازی، میزان رضایت مندی مشتریان را کنترل نموده و با توجه به برنامه های پیش بینی شده رضایت مندی آنان رو به افزایش است.

    وی گفت: یکی از مهمترین برنامه هایی که برای مرکز ارتباط با مشتریان پیش بینی شده است فعالیت هایی است که برای  شرکت های تامین کننده در نظر گرفتیم و حتی برای نمایندگان مجاز گروه سایپا، شاخص ها و برنامه هایی را تعریف کردیم که منجر به افزایش رضایت مندی مشتریان خواهد شد.

    گلشن امیرحسینی گفت: برای پایش نمایندگی های گروه سایپا با توجه به دستور مدیریت ارشد گروه سایپا در ستاد عالی فروش، نسبت به پایش و کنترل رفتاری و عملکردی نمایندگان مجاز گروه سایپا، شرکت سایپایدک و معاونت بازاریابی و فروش و مرکز ارتباط با مشتریان سایپا، براساس آیین نامه جدید اعطا و لغو نمایندگی، نمایندگان مجاز گروه سایپا را در سراسر کشور ارزیابی خواهند کرد.

    قائم مقام مرکز ارتباط با مشتریان گروه سایپا در پایان گفت: این فرایند از قبل وجود داشته است اما در دور جدید عملکرد نمایندگان مجاز با جدیت بیشتری پایش و کنترل می شود و با نمایندگانی که با عملکرد نامناسب شان باعث افزایش نارضایتی مشتریان می شوند قطعا برخورد خواهد شد و ممکن است به لغو امتیاز نمایندگی نیز منجر شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو