فونیکسریمکسبهتام

مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان قزوین:

پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی در استان قزوین آغاز شد

عصر خودرو- مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان قزوی گفت: در آستانه سال جدید پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی حمل و نقل جاده ای استان قزوین آغاز شد.

پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی در استان قزوین آغاز شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، افشین پیرنون اظهار کرد: پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی ناوگان عمومی حمل ونقل جاده ای استان قزوین از اول اسفند ماه بصورت اینترنتی و از پانزدهم اسفند ماه بصورت توامان «اینترنتی و حضوری» درمحل پایانه های عمومی مسافربری و همچنین دفاتر مرکزی ودفتر فروش بلیت سطح شهرشرکت های مسافربری انجام می شود.

    وی افزود: برنامه های طرح نوروزی جابجایی مسافردر سال 1396 با تشکیل ستاد نوروزی در این اداره کل به منظور ارائه خدمات برای جابجایی مسافر و به منظور رضایت مسافران در ایام نوروز، اطلاع‌رسانی در سطح گسترده صورت می پذیرد، همچنین با نهادهای دست‌اندرکار به ویژه پلیس راه برای کنترل شرایط لازم برای رانندگان، استانداردهای فنی وسایل‌ نقلیه به ویژه ناوگان کمکی هماهنگ های لازم بعمل آمده است تا افزایش ایمنی و آسایش در جریان ترافیک محورهای استان در ایام نوروز تامین شود.

    پیرنون یادآور شد: همچنین خدمات امداد خودرو و جرثقیل های امداد جاده ای بصورت شبانه روزی توسط شرکت های خدمات خودرویی ارائه می شود و تشکیل تیم نظارت و بازرسی از مجتمع های خدماتی- رفاهی بین راهی، توسط دستگاههای ذیربط برای ارائه خدمات مطلوب به مسافرین از موارد پیش‌بینی شده در راستای اجرای طرح نوروزی 1396 است.

    مدیرکل راهداری حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: تدابیر لازم برای کنترل و نظارت محسوس و نامحسوس بر نحوه سرویس‌دهی به مسافران به منظور ارایه خدمات مناسب به مسافران علاوه بر نظارت فیزیکی، از طریق تلفن گویا، صندوق‌های انتقادات و پیشنهادات، طرح نظرسنجی، برقراری ارتباط با مسافران و بهره‌گیری از سامانه شماره 3000143  با پیش شماره 028 برای دریافت نظرات و مشکلات احتمالی استفاده‌کنندگان از وسایل ‌نقلیه عمومی به صورت شبانه‌روزی، سامانه نظارت مردمی 110120 پلیس راه به منظورجلب مشارکت مردمی درافزایش ایمنی سفر و کاهش تصادفات، سامانه اطلاع رسانی 30007070 برای ارتباط مردمی و اعلام نظر برای وضعیت نمازخانه ها و مساجد بین راهی در دستور کار است.

    وی اظهار امیدواری کرد: شهروندان قبل از آغاز سفر به منظور مدیریت سفر خود در صورت استفاده از ناوگان عمومی ضمن تهیه بلیت مورد نیاز و نیز با بهره گیری از سامانه پیام کوتاه 141 از آخرین وضعیت راهها اطلاع حاصل کنند.

    پیرنون یادآور شد: این سامانه از طریق نرم افزار 141 نیز قابل دسترسی است. و نرم افزار 141 از طریق برنامه بازار و یا تارنمای www.141.ir بصورت رایگان قابل دریافت و نصب بر روی گوشی های تلفن همراه است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو