فونیکسریمکسبهتام

فروش نوروزی ایران خودرو آغاز شد

عصر خودرو-فروش نوروزی محصولات گروه صنعتی ایران خودرو برای پاسخگویی به مشتریان و تامین نیاز بازار در روش های متنوع ازاول اسفندماه آغاز شد.

فروش نوروزی ایران خودرو آغاز شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایکوپرس، در فروش نوروزی ایران خودرو محصولات این شرکت به روش های متنوعی به فروش می رسد تا گروه های مختلف درآمدی قادر به انتخاب و نام نویسی خودروهای مورد علاقه شان باشند.

    فروش قطعی ویژه نوروز

    در این روش فروش خانواده پژو 405، پژو 206، سمند، رانا، تندر و دنا به مشتریان عرضه می شود. موعد تحویل خودروها 60 و 75 روز پیش بینی و سود مشارکت مقطوع نیز تعیین شده است. نصب آپشن دزدگیر کارخانه ای برای محصولات 206 و رانا نیز به انتخاب و خواست مشتری انجام می شود.

    پیش فروش عمومی

    طرح مشارکت در تولید از روش های فروش ایران خودرو برای استفاده از سرمایه مشتریان برای تولید با اختصاص سودهای مناسب برای آن است. متقاضیان می تواند محصولات قابل عرضه ایران خودرو را با موعد تحویل تیر تا اسفند96 و با سود مشارکت 24 تا 26 درصد انتخاب و نام نویسی کنند. سود انصراف نیز 22 تا 25 درصد تعیین شده است.

    پیش فروش عادی

    در روش پیش فروش عادی اسفندماه محصولات آریسان، پژو 207، پژو 206، پژو 405، پارس،‌سمند، دنا، تندر 90،‌رانا و سوزوکی به صورت پرداخت یک و دو ودیعه ای با اختصاص هدیه فروش تعهدی عرضه شده است. سود مشارکت در این طرح فروش از 21 تا 25 درصد متغیر بوده و سود انصراف نیز 19 و 21 درصد تعیین شده است. موعد تحویل خودروها در این فروش شهریور تا آذر 96 درنظر گرفته شده است.

    همچنین در پیش فروش عادی امکان نام نویسی براساس گروه محصولات نیز با موعد تحویل شهریور و مهر 96 فراهم شده است. در این فروش گروه محصولات پارس، 405، هایما و دنا با سود مشارکت 21 و 23 درصد و سود انصراف 20 و 21 درصد به مشتریان پیشنهاد شده است.

    پیش فروش پلکانی

    پیش فروش پلکانی چهار مرحله ای، دیگر روش فروش اسفندماه محصولات ایران خودرو است. نرخ سود مشارکت در این طرح کاملا رقابتی و بین 22 تا 25 درصد تعیین شده است. این طرح دست کم نرخ انصراف 20 درصد را تضمین می کند. محصولات عرضه شده برای تحویل در مهرماه و دی ماه96 شامل خانواده پژو 206 هاچ بک و صندوقدار، خانواده پژو 405، خانواده سمند و پژو پارس و خانواده رانا و دنا است. هدیه فروش تعهدی از دیگر مزایای طرح پیش فروش پلکانی است.

    شرایط ویژه فروش وانت آریسان

    خودرو کار وانت آریسان از دیگر محصولات ایران خودرو است که به صورت فروش اعتباری منعطف با موعد تحویل 10 روزه عرضه شده است. در این شیوه فروش، مشتری می تواند پس از پرداخت وجه اولیه، مابه التفاوت قیمت خودرو را به انتخاب خود در بازه زمانی 12 تا 36 ماه و با نرخ سود 14 تا 18 درصد پرداخت کند.

    متقاضیان می توانند برای بهره مندی از شرایط یادشده به نمایندگی های مجاز گروه صنعتی ایران خودرو در سراسر کشور مراجعه و نسبت به نام نویسی خودرو اقدام کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو