فونیکسریمکسبهتام

آغاز فروش مرحله سوم خودرو ساندرو استپ وی

عصر خودرو- مدیر بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از آغاز فروش اینترنتی مرحله سوم خودرو ساندرو استپ وی خبر داد.

آغاز فروش مرحله سوم خودرو ساندرو استپ وی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از سایپا نیوز، رضا تقوی با اشاره به استقبال بی نظیر هموطنان گرامی از فروش مرحله اول و دوم خودرو ساندرواستپ وی گفت: گروه خودرو سازی سایپا در نظر دارد در راستای رضایتمندی و حمایت از مشتریان عزیز مرحله سوم فروش اینترنتی این خودرو پر طرفدار را به اجرا گذارد.

    وی خاطر نشان کرد: پیش فروش این خودرو از تاریخ یکشنبه تاریخ 95/12/08 ، ساعت 11:00 بر روی سایت اینترنتی شرکت سایپا قرار خواهد گرفت و هموطنان می توانند نسبت به ثبت نام این خودرو اقدام نمایند.

    مدیر بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با بیان این مطلب که در مرحله دوم 5400 دستگاه خودرو استپ وی به فروش رسید افزود: در طرح گذشته 500،000 نفر متقاضی این خودرو بودند که با توجه به محدودیت های تولید، برای هر 100 نفر یک دستگاه خودرو موجود بوده و این امر موجب شد مشکلاتی در خصوص ثبت نام به وجود آید که در آینده نزدیک با افزایش حجم تولید، این موضوع مرتفع خواهد شد.

    وی اظهار داشت: یکی از دلایل استقبال بی نظیر از این محصول کیفیت بسیار مناسب محصولات شرکت پارس خودرو نسبت به سایر خودرو های موجود در بازار می باشد و  اجرای به موقع تعهدات و خدمات پس از فروش متمایز گروه خودروسازی سایپا در سطح کشور، باعث شده این محصول جزء خودروهای پرطرفدار و پرفروش بازار خودرو به حساب آید که مصداق بارز این موضوع وجود خودروهای برند مشابه این خودرو در بازار بوده که از لحاظ میزان تقاضا به هیچ وجه قابل قیاس با تقاضای این محصول نمی باشد.

    رضا تقوی گفت: پیش فروش این خودرو به قیمت روز محاسبه می شود و در راستای حمایت از مشتریان و توزیع عادلانه این خودرو محدودیت هایی در خصوص کد ملی ایجاد شده و مشتریان با یک کد ملی فقط مجاز به ثبت نام یک خودرو می باشند و همچنین مشتریانی که در مراحل قبلی نسبت به خرید این خودرو اقدام نموده اند در این مرحله نمی توانند دراین طرح شرکت نمایند.

    مدیر بازاریابی و فروش گروه خودروسازی از هموطنان و مشتریان درخواست نمود به منظور جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی برخی دفاتر غیر مجاز، فقط از طریق سایت اینترنتی شرکت سایپا به نشانی www.saipacorp.com یا  www.saipa.iranecar.com اقدام به ثبت نام نمایند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو