فونیکسریمکسبهتام

در شانزدهمین نمایشگاه محیط زیست:

سایپا اقدامات محیط زیستی خود را به نمایش گذاشت

عصر خودرو- گروه خودروسازی سایپا آخرین اقدامات و دست آوردهای خود در حوزه محیط زیست را در نمایشگاه بین المللی محیط زیست به نمایش گذاشت.

سایپا اقدامات محیط زیستی خود را به نمایش گذاشت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپانیوز، شانزدهمین نمایشگاه محیط زیست در حالی افتتاح شد که گروه خودروسازی سایپا با ارائه دستاوردهای محیط زیستی و برنامه های متنوع فرهنگی، اطلاع رسانی و نمایشگاهی پذیرای بازدیدکنندگان است.

    نمایش خودروی سبز ساینا و خودروهای یورو٥ c5، برلیانس و آریو از جمله مهمترین و پربازدید ترین بخش های این غرفه بوده است. همچنین اختراعات تهیه شده دانش آموزان مخترع پژوهش سرای دانش آموزی رازی که به عنوان قطب زیست و توسعه پایدار کشور شناخته شده اند و اغلب این اختراعات را در تعامل با سایپا در حوزه محیط زیست تهیه کرده اند نیز در فضای غرفه سایپا به نمایش گذاشته شده است.

    بر اساس این گزارش برگزاری کلاس آموزش های محیط زیستی برای دانش آموزان مدارس تهران نیز از برنامه های مشترک سایپا و پژوهش سرای رازی خواهد بود. نمایش مدل و الگوی مجموعه تصفیه خانه فاضلاب صنعتی سایپا که به عنوان الگوی برتر انجمن سبز اروپا شناخته شده و باعث کاهش ٤٣ درصدی برداشت آب های زیرزمینی شده است و سایپا تنها شرکت إیرانی دارای این مدل تصفیه است نیز از جمله برنامه های اطلاع رسانی و آموزشی غرفه سایپا است. نقشه راه توسعه سبدمحصولات سایپا با رویکرد محیط زیست با هدف کاهش co2هوا و همچنین نمایش سیستم هوشمند بازیابی انرژی خودرو نیز برای اولین بار در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

    گروه خودروسازی سایپا با شرکت های مالیبل، سایپاپرس، پلاسکوکار،طیف سایپا، مگاموتور، رادیاتور ایران، مرکز تحقیقات و نوآوری، سازه گستر، سایپا دیزل ، زامیاد و پارس خودرو در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی تهران پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

    گفتنی است شانزدهمین نمایشگاه محیط زیست از جمعه ٦ اسفند با حضور معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه، حجت الاسلام و المسلمین انصاری معاون حقوقی رئیس جمهور و جمعی از مقامات بلند پایه کشورهای مختلف افتتاح شد و تا روز دوشنبه ٩ اسفند ادامه خواهد داشت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو