فونیکسریمکسبهتام

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان:

سوخت کامیون هایی که در طرح پیمایش شرکت نکرده اند کاهش می یابد

عصر خودرو- معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت: سوخت کامیون هایی که در طرح پیمایش شرکت نکرده اند کاهش می یابد.

سوخت کامیون هایی که در طرح پیمایش شرکت نکرده اند کاهش می یابد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، محمدرضا آقاخانی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران، افزود: رانندگان خودروهای باری تا 25 اسفندماه فرصت دارند که با مراجعه به سایت utcms.ir ثبت نام کنند و رانندگان یا مالکین خودروهای باری که در حمل بار درون شهری فعالیت می کنند ملزم هستند ، پیش از اتمام موعد مقرر اطلاعات خود را در سایت وارد کنند.

    وی اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی انجام شده ، سهمیه گازوئیل رانندگانی که در این سامانه ثبت نامه نکرده اند از اول فروردین سال 96 از سهمیه سوخت رانندگان و مالکین خودروهای که در طرح ثبت نام نکرده اند، کاهش می یابد. 

    آقاخانی افزود: سهمیه گازوئیل خودروهای ناوگان حمل‌ونقل عمومی کشور که در طرح پیمایش مشارکت نکرده اند از ابتدای سال جدید کاهش می یابد.

    معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان تصریح کرد: پیش از اجرای طرح سوخت براساس پیمایش ،تفاوتی بین ناوگان فعال و غیر فعال در بهره مندی از سوخت وجود نداشت اما بعد از اجرای طرح ،سوخت به ناوگان فعال  واقعی اختصاص می یابد و محدودیتی برای ناوگان فعال براساس نیازشان وجود ندارد.

    آقاخانی گفت: موضوع سوخت و انرژی متعلق به نسلهای حاضر و آینده است وباید  برای مصرف آن برنامه ریزی شود.

       

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط