فونیکسریمکسبهتام

آغاز سومین مرحله پیش فروش خودرو «ساندرو استپ وی»

برنامه سایپا برای مقابله با دلالی در بازار

عصر خودرو- فاصله قیمتی خودرو«ساندرو استپ وی» در کارخانه و بازار به حدود ۹ میلیون تومان رسیده و این مساله انتقادهای مردم را به همراه داشته است؛ شرکت سایپا برای به حداقل رساندن این تفاوت قیمت،‌ فردا (یکشنبه) سومین مرحله از فروش اینترنتی این خودرو را آغاز می کند.

برنامه سایپا برای مقابله با دلالی در بازار
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایرنا، خودرو «ساندرو استپ وی» که با همکاری شرکت رنو فرانسه و گروه خودروسازی سایپا، در شرکت پارس خودرو (از شرکت های تابعه سایپا) تولید می شود، یکی از خودروهایی است که مورد استقبال مردم قرار گرفته و به دلیل عرضه محدود، با تفاوت قیمتی حدود 9 میلیون تومان در بازار عرضه می شود.
    شرکت سایپا برای به حداقل رساندن این تفاوت قیمت، 24 بهمن ماه امسال، مرحله دوم پیش فروش اینترنتی این خودرو را اجرا کرد اما در کمتر از یک ساعت پنج هزار و 500 دستگاه از این خودرو پیش فروش شد.
    این در حالی است که به گفته «رضا تقی زاده» معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا، این تعداد پیش فروش در حالی انجام شد که براساس گزارش های دریافت شده، 360 هزار کاربر برای خرید این خودرو به پایگاه فروش اینترنتی سایپا مراجعه کردند.
    وی  اضافه کرد: سایپا محدودیت هایی برای ثبت نام قائل شده بود، از جمله اینکه هر متقاضی فقط یک بار می توانست از طریق شماره کارت ملی ثبت نام کند؛ علاوه بر این، عرضه خودرو از طریق نمایندگی ها نیز سهمیه بندی شده بود.
    معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا در ارتباط با راهکار این شرکت برای پاسخ دادن به نیاز بازار به ایرنا گفت: استقبال مردم از این خودرو را به شرکت رنو گزارش کرده ایم و خواستار افزایش ظرفیت تولید این خودرو شده ایم تا بتوانیم نیاز بازار را پاسخ دهیم.
    شرکت خودروسازی پارس خودرو از شرکت های تابع گروه خودروسازی سایپا در نیمه شهریورماه امسال، مدل جدید خودرو با نام «ساندرو استپ وی» را رونمایی کرد.
    قیمت کارخانه ساندرو استپ وی، با گیریبکس دنده ای 46 میلیون و 550 هزار تومان و با گیریبکس اتوماتیک 52 میلیون و 550 هزار تومان اعلام شده است.
    رضا تقوی مدیر فروش گروه خودروسازی سایپا از سومین مرحله فروش خودروی ساندرواستپ وی خبر داد و با اشاره به استقبال هموطنان از فروش مرحله اول و دوم این خودرو گفت: گروه خودروسازی سایپا در نظر دارد در راستای رضایتمندی مشتریان مرحله سوم فروش اینترنتی این خودرو را به اجرا در آورد.
    وی افزود: پیش فروش این خودرو از ساعت 11 یکشنبه هشتم بهمن ماه روی سایت اینترنتی شرکت سایپا قرار خواهد گرفت و هموطنان می توانند نسبت به ثبت نام این خودرو اقدام کنند.
    مدیر فروش گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه در مرحله دوم پنج هزار و 400 دستگاه خودرو استپ وی به فروش رسید، افزود: در طرح گذشته با توجه به محدودیت های تولید، برای هر 100 نفر یک دستگاه خودرو موجود بوده و این امر موجب شد مشکلاتی درباره ثبت نام به وجود آید که در آینده نزدیک با افزایش حجم تولید، این موضوع برطرف خواهد شد.
    تقوی گفت: پیش فروش این خودرو به قیمت روز محاسبه می شود و در راستای حمایت از مشتریان و توزیع عادلانه این خودرو، محدودیت هایی ایجاد شده و مشتریان با یک کد ملی فقط مجاز به ثبت نام یک خودرو هستند؛ همچنین مشتریانی که در مراحل قبلی نسبت به خرید این خودرو اقدام کرده اند در این مرحله نمی توانند ثبت نام کنند.
    مدیر فروش سایپا از هموطنان درخواست کرد برای جلوگیری از سو استفاده های احتمالی برخی دفاتر غیرمجاز، فقط از طریق سایت اینترنتی شرکت سایپا به نشانی www.saipacorp.com یا www.saipa.iranecar.com ثبت نام کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط