فونیکسریمکسبهتام

بنزین«۱۷۶۳»

آماده‌سازی نوروزی ناوگان نفتکش جاده‌ای برای تأمین بنزین

حمل روزانه ۱۵۰ میلیون لیتر فرآورده

عصر خودرو- دبیر کمیته شرکت‌های حمل و نقل فرآورده‌های نفتی ایران با بیان اینکه روزانه ۱۵۰ میلیون لیتر فراورده نفتی شامل بنزین، گازوئیل، مازوت و سوخت هواپیما در کشور حمل می‌کنیم، گفت: از نظر تأمین بنزین جایگاه‌ها در ایام نوروز مشکلی نداریم.

آماده‌سازی نوروزی ناوگان نفتکش جاده‌ای برای تأمین بنزین
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، حمیدرضا هاشمیان امروز در اولین همایش سراسری شرکت‌های حمل و نقل فراورده‌های نفتی با بیان اینکه توزیع فرآورده‌های نفتی را با ناوگان جاده‌ای در سراسر کشور انجام می‌دهیم، اظهارداشت: هدف ما از برگزاری این همایش بررسی مشکلات شرکت‌های حمل و نقلی است.

    وی ادامه داد: شرکت‌های حمل و نقلی فرآورده‌های نفتی، تامین سوخت جایگاه‌های سوخت، فرودگاه‌ها، پایگاه‌های شکاری و غیره را انجام می‌دهند.

    هاشمیان درباره ایمنی حمل فرآورده‌های نفتی بیان کرد: حمل فرآورده توسط ناوگان جاده‌ای با بالاترین کیفیت HSE انجام می‌شود، ناوگان ایمنی بالایی دارد ضمن آنکه راننده، ناوگان و فرآورده همه تحت پوشش بیمه هستند.

    دبیر کمیته شرکت‌های حمل و نقل فرآورده‌های نفتی ایران گفت: روزانه 72 میلیون لیتر بنزین را در سراسر کشور توزیع می‌کنیم که شامل جایگاه‌های سوخت، فرودگاه‌ها و ... است.

    هاشمیان ادامه داد: در تهران روزانه 25 میلیون لیتر سوخت توزیع می‌کنیم همچنین حمل قیر به عنوان بخشی از سیستم حمل فرآورده‌های نفتی محسوب می‌شود که توسط ما انجام می‌گیرد.

    دبیر کمیته شرکت‌های حمل و نقل فرآورده‌های نفتی ایران ادامه داد: برای ایام نوروز و تأمین سوخت جایگاه‌ها برنامه هماهنگی به صورت کامل انجام شده است تا از نظر تأمین سوخت برای ایام نوروز مشکلی نداشته باشیم، ضمن آنکه در این ایام برای ناوگان شیفت کاری در نظر گرفتیم تا بنزین به موقع به جایگاه‌ها برسد.

    هاشمیان ادامه داد: 96 شرکت حمل و نقل فرآورده‌های نفتی حمل بنزین و نفت‌گاز را در کشور انجام می‌دهند ضمن آنکه در ناوگان خود 12 هزار دستگاه تانکر نفتکش برای کل کشور داریم.

    وی ناوگان نفتکش جاده‌ای کشور را از نظر سن مناسب توصیف کرد و گفت: 70 درصد ناوگان ما جوان است اما برای نوسازی 30 درصد ناوگان فرسوده طی هماهنگی با سازمان راهداری مقرر شده است تسهیلات ارزان‌قیمت نوسازی ارائه شود.

    دبیر کمیته شرکت‌های حمل و نقل فرآورده‌های نفتی ایران با بیان اینکه ناوگان حمل و نقل فرآورده‌های نفتی جاده‌ای در قالب خودمالک و شرکتی فعالیت می‌کنند، اضافه کرد: 70 درصد ناوگان ما سنی بین 3 تا 5 سال دارند.

    هاشمیان اظهارداشت: روزانه 150 میلیون لیتر فرآورده نفتی شامل بنزین و گازوئیل، مازوت و سوخت هواپیما حمل می‌کنیم.

    وی ادامه داد: در استان تهران فقط روزانه 7 میلیون لیتر گازوئیل و 6 میلیون لیتر مازوت توسط ناوگان نفتکش جاده‌ای حمل می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو