فونیکسریمکسبهتام

برنامه‌های شرکت واحد اتوبوسرانی در طرح استقبال از بهار

عصر خودرو- مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران برنامه‌های طرح استقبال از بهار را اعلام کرد.

برنامه‌های شرکت واحد اتوبوسرانی در طرح استقبال از بهار
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، بنابر اعلام روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، مهندس پیمان سنندجی در این باره اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن روزهای پایانی سال و افزایش تعداد مسافران در خطوط اتوبوسرانی تهران، تدابیر ویژه‌ای جهت سهولت جابجایی شهروندان محترم به مرحله اجرا درخواهد آمد که اهم آنها عبارتند از:
    1- بسیج کلیه امکانات ناوگان اتوبوسرانی در خطوط مختلف از 14 اسفند ماه جاری تا اول فروردین ماه 96 به طوری که اتوبوس های این شرکت به تعداد کافی و لازم، مبادرت به جابجایی شهروندان محترم در سطح شهر تهران خواهند کرد.
    2- با برنامه‌ریزی بعمل آمده نسبت به نظافت مینی بوس‌ها و اتوبوس‌ها به صورت ویژه اقدام و کلیه اتوبوس‌ها شب‌ها شستشو و ضد عفونی خواهند شد.
    3- ناوگان خطوط شبانه کماکان طبق برنامه و از ساعت 22 الی 6 بامداد به فعالیت خود ادامه داده و نسبت به تقویت آن نیز اقدام لازم به عمل خواهد آمد.
    4- جهت رفاه حال شهروندان محترم ساعت کار اتوبوس‌ها افزایش خواهد یافت به گونه‌ای که رانندگان تلاشگر شرکت واحد از 14 اسفندماه جاری در شیفت عصر در خطوط عادی اتوبوسرانی منتهی به مراکز خرید تا ساعت 24 و در خطوط شبانه سامانه اتوبوس های تندرو در مسیر های (تهرانپارس - میدان آزادی ) - ( پایانه علم و صنعت - پایانه خاوران ) - (پایانه خاوران - میدان آزادی )- ( پایانه جنوب - پایانه شهید افشار ) - ( میدان راه آهن - پایانه تجریش ) – (میدان آزادی - دانشگاه علوم وتحقیقات پونک ) –(پایانه لاله-پایانه متروجوانمرد قصاب) نیز مبادرت به جابجایی شهروندان محترم خواهند کرد.
    5- دو خط شبانه راه آهن – امام خمینی (ره) و ترمینال جنوب – میدان فردوسی نیز با تمام ظرفیت در خدمت شهروندان خواهند بود.
    6- توزیع شیرینی در اولین روز سال نو در پایانه‌ها و توقفگاه‌های جمعی.
    7- به منظور رفاه حال شهروندان محترم جهت عزیمت به حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره ) و مزار شهدای گرانقدر و زیارت اهل قبور در روز پنج شنبه آخر سال سرویس‌های ویژه‌ای از پایانه‌ها و میادین بزرگ سطح شهر از جمله آزادی - انقلاب اسلامی - رسالت - خراسان - راه آهن - شوش - شهرری - خزانه بخارائی -نازی آباد - خاوران – محمدیه - فلکه های اول ودوم تهرانپارس-ابوذر-تهرانسر-شهرک ولیعصر-دولت آباد و صادقیه به سمت بهشت زهرا (س) و برگشت آنهابه مبادی اولیه برقرار خواهد شد، ضمن آن که خطوط منتهی به بهشت زهرا ( س) با توجه به میزان متقاضیان سفر تقویت خواهند شد.

    سنندجی افزود: با عنایت به ترافیک سنگین معابر پایتخت به ویژه در روزهای اسفند ماه حداکثر توان ناوگان اتوبوسرانی تهران در خدمت شهروندان محترم بوده و از 14 اسفندماه جاری تا پایان سال کلیه کارکنان اجرایی اعم از اتوبوسرانان و عوامل فنی و پشتیبانی با آماده باش کامل به سرویس‌دهی مشغول خواهند بود.

    وی از شهروندان درخواست کرد با مدیریت زمان سفر و عدم استفاده از وسایل نقلیه شخصی و بهره‌گیری از ناوگان حمل و نقل شهری زمینه خدمت رسانی مطلوب‌تر را برای خدمت‌گزاران در شرکت واحد فراهم کنند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو