فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو ژنو (۲۶)

آنچه که در نمایشگاه خودرو ژنو خواهید دید (+عکس)

عصر خودرو: مدت‌هاست که اخبار صنایع خودرو بر سر یک رویداد مرتبط، که در اواخر اسفند در ژنو برگزار خواهد شد، چرخ می‌خورد. خودروسازان در تلاشی گسترده پیش‌نمایش‌های فراوانی از مدل‌های آفتاب و مهتاب ندیده‌شان را برای این رخداد معرفی کرده‌اند و این اقدام همچنان ادامه دارد.

آنچه که در نمایشگاه خودرو ژنو خواهید دید (+عکس)
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصرایران ، سال‌هاست که خودروسازان بزرگ از این ترفند سایه روشن تبلیغاتی برای حفظ اسرار خود و تشنگی بیشتر مخاطبانشان استفاده می‌کنند و این بار نیز از این قائده مستثنی نیست.

نمایشگاه بین‌المللی خودرویی ژنو، به شکلی گسترده برای بزرگترین و ثروتمندترین‌های جهان در نظر گرفته می‌شود. این موضوع از نحوه ارائه مدل‌ها و آماده‌سازی خودروها مشخص است.
بیش از 100 مدل اولیه از اتومبیل‌های اروپایی و جهانی در این نمایشگاه به نمایش درخواهند آمد. می‌توان بزرگی این رویداد را برابر با مجموعه نمایشگاه‌های اخیر دیترویت، شیکاگو و لس‌آنجلس دانست.

شوی 2017 ژنو مدل‌های جدید و ارزشمند و فیس‌لیفت‌های قابل توجه مانند اشکودا اوکتاویا را به نمایش درخواهد آورد. در این نمایشگاه می‌توان شاهد نمونه نهایی عجیب ایتالیایی‌ها یعنی لامبورگینی اونتادور S بود. ولار رنج‌روور و پانامرای اسپورت توریسموی جدید پورشه نیز طرفداران زیادی خواهند داشت.

شاسی‌بلندها نیز چشم‌گیر ظهور خواهند کرد. میتسوبیشی مدل جدید اکلیپس کراس خود را معرفی می‌کند و اوپل با دو مدل کراس دیگر قصد جلب توجه دارد.
به علاوه طراحان استدیویی و خودروسازان در این نمایشگاه با کانسپت‌هایی از آینده به نگرش خود می‌نازنند.

این نمایشگاه در روزهای 7 و 8 مارس برای اصحاب رسانه و از 9 تا 19 مارس برای بازدید عموم فعال خواهد بود.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط