فونیکسریمکسبهتام

خودروسازان خارجی در صدر رتبه بندی برند نشریه آمریکایی

عصر خودرو- خودروسازان آلمانی در رتبه بندی سالانه مجله "کانسیومر ریپورتس" از برندهای خودرو، در رده‌های بالا قرار گرفتند در حالیکه برندهای آمریکایی پایین‌تر از رقیبان خارجی خود ماندند.

خودروسازان خارجی در صدر رتبه بندی برند نشریه آمریکایی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، جیک فیشر، مدیر تست خودروی مجله "کانسیومر ریپورتس" اظهار کرد خودروسازان آلمان تا حدود زیادی به دلیل بهبود قابلیت اطمینان صعود کردند. ساخت یک یا دو خودروی خوب قابل دستیابی است اما ساخت یک مجموعه از مدلهای عالی بسیار دشوارتر است.

    آئودی، پورشه و ب ام و در رتبه های اول، دوم و سوم قرار گرفتند در حالیکه برند بوئیک جنرال موتورز در رتبه دهم قرار گرفت که نسبت به رتبه هفتم در سال 2016 تنزل داشت. برند لینکلن فورد موتور در رتبه 15 قرار گرفت که نسبت به رتبه 17 در سال قبل بهبود داشت. برند فورد از رتبه 16 به 21 سقوط کرد.

    برند شورولت جنرال موتورز از رتبه 20 به 17 و برند کادیلاک از 24 به 18 بهبود یافت.

    برند تویوتا موتور از رتبه هشت به 11 تنزل کرد و برای نخستین بار در سالهای اخیر، از میان 10 رتبه برتر خارج شد. طبق گزارش "کانسیومر ریپورتس"، پیکاپ تاکوما مشکلات قابلیت اطمینان داشت. لکسوس که برند لوکس تویوتا است، از رتبه سوم به چهارم تنزل کرد.

    برند سوبارو که زیرمجموعه شرکت فوجی هوی اینداستریز است، از رتبه دوم به پنجم عقب نشینی کرد در حالیکه برند کره ای کیا پنج رده صعود کرد و در رتبه ششم قرار گرفت و پس از آن مزدا موتور در رتبه هفتم ایستاد.

    تسلا که پیش از این به دلیل نداشتن مدلهای کافی رتبه بندی نشده بود، در رتبه هشتم قرار گرفت و هوندا پس از این خودروساز آمریکایی در رتبه نهم قرار گرفت.

    برند کرایسلر از 26 به 19 صعود کرد.

    شورولت کروز جنرال موتورز بهترین خودروی کامپکت شناخته شد در حالیکه ایمپالا عنوان بهترین سدان بزرگ را تصاحب کرد.

    همچنین هوندا ریج لاین، بهترین پیکاپ کامپکت، کیا اوپتیما بهترین سدان اندازه متوسط و آئودی Q7 بهترین شاسی بلند لوکس شناخته شد.

    اینفینیتی که برند لوکس نیسان موتور است، با شش رده بهبود، در رتبه 16 قرار گرفت در حالیکه برند نیسان با یک رتبه کاهش، به رتبه 22 رسید.

    همه برندهای آلمانی عملکرد خوبی نداشتند. برند فولکس واگن با هشت رتبه سقوط، به رتبه 23  ومرسدس بنز دایملر با شش رتبه سقوط، به رتبه 20 رسید.

    برند فیات در میان همه برندهای رتبه بندی شده در رتبه آخر قرار گرفت و برند جیپ دومین رتبه پایین را کسب کرد. مجله "کانسیومر ریپورتس" هیچ یک از خودروهای فیات کرایسلر را توصیه نکرد در حالیکه همه خودروهای پورشه، مزدا و ب ام و را توصیه کرد.

    بر اساس گزارش رویترز، "کانسیومر ریپورتس" بیش از هشت میلیون مشترک دارد و از صدها هزار مالک خودرو نظرسنجی می کند. بسیاری از خریداران به این رتبه بندی‌ها توجه می کنند و خودروسازان معمولا در تبلیغاتشان رتبه بندی خوب را قید می کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو