فونیکسریمکسبهتام

توقیف سه خودروی متخلف با بیش از ۴۵ میلیون ریال جریمه پرداخت نشده در گیلان

عصر خودرو- ماموران پلیس راه و راهور گیلان، سه خودروی متخلف را با بیش از ۴۵ میلیون ریال جریمه پرداخت نشده در استان توقیف کردند.

توقیف سه خودروی متخلف با بیش از ۴۵ میلیون ریال جریمه پرداخت نشده در گیلان
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، فرمانده نیروی انتظامی شفت از توقیف 2 دستگاه خودرو با 20 میلیون و 700 هزار ریال جریمه پرداخت نشده در این شهرستان خبر داد.
    سرهنگ علی صداقت ادامه داد: در راستای برخورد با خودروهای دارای جریمه بالا، ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی شفت یک دستگاه خودروپراید را به علت ارتکاب تخلف، متوقف و سوابق آن را بررسی کردند.
    وی گفت: در استعلام صورت گرفته مشخص شد این خودرو دارای 10 میلیون و 600 هزار ریال جریمه پرداخت نشده و 20 فقره تخلف است.
    سرهنگ صداقت اضافه کرد: همچنین ماموران پلیس راهور شفت یک دستگاه خودروی پژو را به علت استفاده راننده از تلفن همراه متوقف کردند که در برررسی ها مشخص شد این خودرو 10 میلیون و 100 هزار ریال جریمه پرداخت نشده با ارتکاب 15 فقره تخلف دارد.
    شهرستان شفت با دو بخش مرکزی و احمدسرگوراب در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
    بر اساس گزارش دیگری از واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، سرهنگ حسین محمدپور رئیس پلیس راه استان گفت: تیم گشت پاسگاه پلیس راه هنگام گشت زنی و کنترل تخلفات محور رشت قزوین یک دستگاه کامیون را به علت کنترل تجهیزات ایمنی متوقف کردند.
    وی بیان داشت: پس از استعلام سوابق مشخص شد خودرو دارای 24 میلیون و 400 هزار ریال جریمه پرداخت نشده با 35 فقره تخلف است.
    وی خاطرنشان کرد: برابر تبصره ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به 10 میلیون ریال برسد، پلیس راهنمایی و رانندگی خودرو را توقیف و از تردد آن جلوگیری می کند.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط