فونیکسریمکسبهتام

آلودگی هوا«۲۰۶۷»

کاستی‌های زیادی برای حل مشکل آلودگی هوا وجود دارد

عصر خودرو -رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران گفت: دولت، مجلس و مدیریت شهری کاستی‌های زیادی برای حل مشکل آلودگی هوا دارند به همین منظور این کاستی‌ها را باید برطرف کنند.

کاستی‌های زیادی برای حل مشکل آلودگی هوا وجود دارد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، محسن پیرهادی رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران  با اشاره به بحث آلودگی هوای شهر تهران، اظهار داشت: در خصوص حل معضل آلودگی هوا همه دستگاه‌ها مانند دولت، مجلس و مدیریت شهری باید با یکدیگر همکاری داشته باشند.

    وی افزود: در این زمینه نقش مردم را نباید نادیده گرفت چرا که نقش مردم در راستای کاهش آلودگی هوا بسیار مهم است.

    رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه دولت، مجلس و مدیریت شهری کاستی‌های زیادی در این خصوص دارند، تأکید کرد: بدون شک این کاستی‌ها باید برطرف شود و مردم باید با این دستگاه‌ها همکاری لازم را داشته باشند.

    پیرهادی با اشاره به اینکه در حادثه پلاسکو همه تقصیرها بر گردن دولت و حاکیمت انداخته شد، تصریح کرد: برای مردم سهمی در خصوص این موضوع قائل نشدیم در حالی که معتقدم خیلی ها از جمله شخص خودم برای ایمنی خانه‌هایمان هیچ هزینه‌ای نمی‌کنیم.

    وی با تأکید بر اینکه در حوزه آلودگی هوا هر شخصی به اندازه خود نقش دارد، گفت: به عنوان یک شهروند از خودروی شخصی خویش بیشتر استفاده می کنم و این ایراد است.

    رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: با حمل و نقل عمومی غریبه نیستم چرا که هم از مترو و هم از بی آر تی استفاده می‌کنم اما میزان استفاده من از خودروی شخصی بیشتر از حمل و نقل عمومی است.

    پیرهادی با بیان اینکه همه در حوزه شهروندی مسئول هستند و باید قوانین شهروندی را رعایت کنند، تأکید کرد: اگر همه با یکدیگر همکاری داشته باشند می‌توانیم آلودگی هوا را کاهش دهیم و شاهد آب و هوای خوب در شهر باشیم.

    وی با تأکید بر اینکه اشکالاتی در حوزه حمل و نقل عمومی با کیفیت وجود دارد، گفت: استفاده از حمل و نقل عمومی با سختی های زیادی همراه است اما بدون شک سختی آن قابل تحمل است چرا که استفاده از خودروهای شخصی در آلودگی هوا بسیار تأثیرگذار است.

    رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران بیان داشت: باید علاوه بر نوسازی زیرساخت ها فرهنگ استفاده از وسایل شخصی و حمل و نقل عمومی را اصلاح کنیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو