فونیکسریمکسبهتام

معاون مالی اقتصادی گروه سایپا:

سال ۹۶ سایپا سودآور می شود

عصر خودرو- معاون مالی اقتصادی گروه سایپا گفت: پیش بینی می کنیم سال ۹۶ سال افزایش سودآوری برای صنعت خودرو علی الخصوص گروه خودروسازی سایپا باشد.

سال ۹۶ سایپا سودآور می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز ، سیروس شجاعی برجویی معاون مالی اقتصادی گروه سایپا گفت: گروه خودروسازی سایپا بعنوان یک شرکت بورسی، همیشه منافع سهامداران خرد را لحاظ می نماید . وی ضمن اشاره به اصلاح ساختار مالی، افزایش تولید و در نتیجه افزایش سود افزود: پیش بینی می کنیم سال 96 سال افزایش سودآوری برای صنعت خودرو علی الخصوص گروه سایپا باشد .

    وی با ذکر این نکته که ملاحظات لازم در جهت تقویت بازار سهام و جلوگیری از انتقال منابع بازار سهام به اوراق لحاظ خواهد شد، در خصوص انتشار اوراق شرکت های بورسی گفت : این اوراق آسیب زا نیست و به بازار بورس کمک می نماید.

    شجاعی برجویی در خصوص افزایش سرمایه شرکت پارس خودرو گفت: سعی شده افزایش سرمایه از طریق پوشش مطالبات این شرکت با شرکت سایپا صورت گیرد و منابع نقد در خدمت تولید قرار گیرد و در همین راستا انتشار اوراق جدید نیز آماده شده بود. اما با توجه به عدم موافقت بورس با افزایش سرمایه از محل پوشش مطالبات نسبت به خرید حق تقدم در قیمت 60 ریال اقدام شد.  

    معاون مالی اقتصادی گروه سایپا در خصوص حق تقدم سهام شرکت پارس خودرو، ضمن تاکید بر این که مدیریت ارشد گروه سایپا همیشه منافع ملی و منافع سهامداران را لحاظ می نماید گفت:  با توجه به اینکه  سهام حق تقدم شرکت پارس خودرو به مبلغ 1ریال عرضه شده بود، ولیکن  بنا به دستور دکتر جمالی مدیر عامل گروه، به قیمت 60 ریال در جهت حمایت از سهامداران خرد و با توجه به  ارزندگی سهام پارس خودرو خرید انجام شد که این موضوع حائز اهمیت است.

    شجاعی برجویی در خصوص آخرین وضعیت انتقال سهام شرکت سایپا کاشان به سیتروئن اظهار داشت: دو پیش شرط لازم خروج سایپا کاشان از فرابورس و تبدیل شدن از سهامی عام به خاص انجام و قطعی شد. و در حال حاضر در مرحله ثبت و طی مراحل نهایی است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو