فونیکسریمکسبهتام

وزیر کشور اعلام کرد:

کاهش۱۲هزارنفری تلفات رانندگی در۱۰سال

عصر خودرو- وزیر کشور اعلام کرد: میزان تلفات جاده ای از ۲۸ هزار فوتی در سال ۸۵ به ۱۶ هزار نفر رسیده است به گونه ای که اکنون گفته می شود این رقم به ۱۴ هزار نفر نزدیک شده است.

کاهش۱۲هزارنفری تلفات رانندگی در۱۰سال
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، عبدالرضا رحمانی فضلی روز دوشنبه در همایش روسای پلیس راهور در جمع خبرنگاران افزود: از همه تلاش های نیروی انسانی ناجا آگاه هستیم و طبق سفارش رهبر معظم انقلاب امیدواریم بتوانیم از این نیروی انسانی حمایت شایانی داشته باشیم چراکه نسبت به حقوق اجتماعی وفردی آنها آگاه هستیم و دولت در این زمینه انگیزه دارد تا خدمات خوبی ارائه دهد.
    وی اظهار کرد پلیس راهنمایی و رانندگی در تمام شبانه روز در سرما و گرما به مردم خدمات ارائه می دهد و در مناسبت هایی مانند اربعین حضور برجسته ای داشته است.
    رحمانی فضلی گفت: ساماندهی ترافیکی و حمل و نقل دو میلیون و 400 هزار نفر از زائران اربعین و تردد 300 هزار خودرو در سطح جاده ها کار آسانی نیست درحالیکه پلیس راهور در عملیات اربعین فعالیت های خوبی داشته و امیدواریم در برنامه های آینده نیز شاهد کمترین تلفات جاده ای باشیم.
    وی با اشاره به طرح نوروزی گفت: امیدواریم پلیس راهور با ارائه خدمات مناسب، آرامش و نشاط اجتماعی، امنیت و انتظامات شهری و ترافیکی را فراهم کند.

    ** کاهش 12 هزار نفری تلفات رانندگی در مدت 10 سال
    وزیر کشور ادامه داد: میزان تلفات جاده ای از 28 هزار فوتی در سال 85 به 16 هزار نفر رسیده است به گونه ای که اکنون گفته می شود این رقم به 14 هزار نفر نزدیک است درحالیکه تعداد وسایل نقلیه، 19 میلیون خودرو برآورد شده است.
    وی از مردم خواست تا با پلیس در تعطیلات نوروزی همکاری داشته و به تذکرات آنان توجه کرده و در شرایط جوی بارانی و برفی و برودت هوا مجهز به زنجیر چرخ بوده، باک بنزین پر باشد تا در سفرهای نوروزی با حجم ترافیکی بالا با مشکلی مواجه نشوند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط