فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو ژنو (۵۲)

پرچم‌دار دورگه لکسوس، با سه‌موتور

عصر خودرو- لکسوس در موتورشو دیرویت بود که برای اولین بار از چهره دلفریب نسل جدید پرچم‌دار مُجلل و زیباچهره خود، LS رونمایی کرد. حال در ژنو، مدل هایبرید این سدان فول‌سایز لوکس ژاپنی برای اولین بار به نمایش درآمده است.

پرچم‌دار دورگه لکسوس، با سه‌موتور
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، لکسوس LS500h همچون مدل عادی نسل جدید LS، سوار بر پلتفرم جدیدی توسعه یافته که مرکز ثقل پایین‌تر و توزیع وزن بهینه تری به نسبت زیرسازی نسل قبل دارد و مهمتر اینکه در این مدل، از نسل جدید سیستم هایبرید چند مرحله ای لکسوس بهره گرفته شده که متشکل است از یک موتور 3.5 لیتری V6 و دو موتور الکتریکی با مجموع قدرت 354 اسب‌بخار. این مجموعه، نه تنها شتاب صفر تا صد 5.4 ثانیه به این خودرو بزرگ‌پیکر ژاپنی می دهد، بلکه به لطف قابلیت کروز در دور های موتور پایین، امکان خاموش شدن موتور در سرعت های ثابت بالای 140 کیلومتر در ساعت برای صرفه‌جویی در مصرف سوخت را دارد. در ضمن، گیربکس برای عملکردی خطی و بهتر، مورد بازنگری قرار گرفته دارای قابلیت تطبیق با سبک و حالت رانندگی است. گفتنی است انرژی موتور های برقی از پکیج باتری هایی تامین می شود که با وجود ظرفیت بیشتر، 20 درصد جمع‌وجور تر از مجموعه نیکل-هیدادفلز بکار رفته در نسل فعلی LS600h است.
    از دیگر مشخصه های نسل جدید LS هایبرید باید به پکیج هندلینگ پویای لکسوس اشاره کرد که به لطف سیستم های ترمز، فرمان و پایداری ارتقاء یافته، توان عملکردی و فرمان‌پذیری بالاتری به این سدان مجلل می دهد. پکیج Safety System+ نیز گستره ای از مدرن ترین سامانه های ایمنی همیار را به مجموعه خودرو اضافه می کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط