فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان:

۱۶ پایگاه ثابت و سیار در این طرح فعال خواهند بود

عصر خودرو- مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: ۳۶۰ امدادگر جمعیت هلال احمر استان زنجان ۱۶ پایگاه ثابت و سیار در راستای اجرای طرح امداد نوروزی فعال خواهند بود.

۱۶ پایگاه ثابت و سیار در این طرح فعال خواهند بود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، شهرام میرزایی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: سال گذشته 53 هزار و 902 نفر به پست های ایمنی و راهنمایان مسافران نوروزی و 4 هزار و 171 نفر به خیمه های بر پا شده این جمعیت در استان مراجعه کردند.

    وی با بیان اینکه  کمیته امداد و نجات سفرهای نوروزی چندین سال است که فعالیت می‌کند و مقرر است که نوروز امسال خدمات متفاوت‌تری را ارائه دهد، ادامه داد: از این‌رو همه دستگاه‌های متولی موظف‌اند که نسبت به ارائه خدمات بهتر و مناسب‌تر یکدیگر را یاری کنند.

    میرزایی با اشاره به استقرار پایگاه‌های سلامت و ایستگاه‌های دوست‌دار کودک برای رفاه حال مسافران، یادآور شد: امسال 900 نفر از اعضای جوانان استان زنجان به عنوان راهنمای مسافران نوروزی فعالیت خواهند کرد و 17 پست راهنمایی نیز در مبادی ورودی و خروجی و اماکن تاریخی مستقر خواهد بود و 2 خیمه نماز در ورودی و خروجی شهر راه‌اندازی خواهد شد.

    مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان  گفت: 360 امدادگر جمعیت هلال احمر استان زنجان  16 پایگاه ثابت و سیار  در راستای اجرای طرح امداد نوروزی   از 25 اسفند سالجاری تا 17 فروردین سال آینده فعال خواهند بود.

    میرزایی افزود: در مجموع 360  نفر امدادگر و نجات‌گر در طول ایام نوروز شهروندان و مسافران را تحت پوشش خدمات خود قرار خواهند داد و خدمات نوروزی جمعیت هلال‌احمر استان زنجان با 19 دستگاه آمبولانس، 12 دستگاه خودوری کمک‌دار سنگین، 8 دستگاه خودروی نجات، 10 موتور امداد، 9  موتور آمبولانس، 3 دستگاه خودروی آرگو و یک دستگاه خودروی ارتباطات ارائه خواهد شد.

    وی ادامه داد: بخش امداد و نجات سفرهای نوروزی چندین سال است که فعالیت می‌کند و مقرر است که نوروز امسال خدمات متفاوت‌تری را ارائه دهد.

    میرزایی افزود:  بهره گیری از ظرفیت های کودکان در سنن 3 تا 7 سال به عنوان همیار امداد و استقرار 4 ایستگاه سلامت نوروزی در مبادی ورودی شهر زنجان از برنامه های این جمعیت همزمان با اجرای طرح نوروزی است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط