فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو ژنو (۸۶)

ابرخودرو رویایی رنو، تمام الکتریکی، با فناوری خودران

عصر خودرو- بی‌شک یکی از دیدنی ترین خودرو های به نمایش در آمده در نمایشگاه خودرو ژنو امسال، رنو ترزور است؛ جی‌تی الکتریکی منحصربفردی با تناسبات پهن‌پیکر، کشیده و کم‌ارتفاع که المان های طراحی نسل جدید ساخته های رنو از جمله فرم های عضلانی و تنومند بدنه، طرح دِیلایت های C-شکل و چراغ های عقب خطی و باریک امتداد یافته تا نشان رنو را به تصویر می کشد.

ابرخودرو رویایی رنو، تمام الکتریکی، با فناوری خودران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، اما اصلی ترین المان طراحی Trezor، طریقه دسترسی به کابین کابین پُست‌مدرن و مینیمال آن است که با بالا رفت مجموعه یکپارچه سقف و کاپوت و شیشه ها به سمت جلو، امکانپذیر می شود و الهام شده از جعبه حلقه ازدواج است. در ضمن، خبری از درب های مرسوم در Trezor نیست و برای ورد به کابین، باید به سبک سوار شدن به خودرو های مسابقه ای، از روی تنه جانبی خودرو رد شوید.
    نیروبخش Trezor، پیشرانه ای تمام‌الکتریکی، به امانت گرفته شده از خودرو فرمول الکتریکی رنو است که با 350 اسب‌بخار قدرت و 380 نیوتن‌متر گشتاور، محرک چرخ های عقب بوده، شتاب زیر چهار ثانیه به این کانسپت منحصربفرد رنو می دهد. همچنین در قالب سیستم Multi-Sense رنو، سه حالت سواری متفاوت برای این کانسپت 1.6 تُنی در نظر گرفته شده؛ خُنثی برای سواری عادی در شهر، اسپرت برای سواری تهاجمی و خودران برای لذت و راحتی بیشتر در مسافرت ها.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط