فونیکسریمکسبهتام

سایپایدک در جشنواره ملی تولید محتوی الکترونیکی کشوری رتبه برتر را کسب کرد

عصر خودرو- شرکت سایپا یدک در نخستین جشنواره ملی تولید محتوای الکترونیکی با طعم مهارت، موفق به کسب رتبه برترشد.

سایپایدک در جشنواره ملی تولید محتوی الکترونیکی کشوری رتبه برتر را کسب کرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز، جشنواره ملی تولید محتوی الکترونیکی با طعم مهارت که توسط سازمان فنی و حرفه ای برگزار شد، شرکت سایپایدک با ارائه محتوی و اپلیکیشن های آموزشی سیستم های خودرو و اپلیکیشن مجازی " واقعیت افزوده" موفق شد رتبه سوم را بدست آورد.

    به دنبال فراخوان سازمان فنی و حرفه ای، 20 هزار اثر از سراسر کشور به اولین جشنواره کشوری تولید محتوی الکترونیکی با طعم مهارت ارسال شد و پس از بررسی هیات داوران جشنواره، 360 اثر انتخاب و به مرحله نهایی راه یافتند.

    بر پایه این گزارش، هیات داوران در مرحله نهایی 21 اثر برگزیده را جهت معرفی و تقدیر از صاحبان اثر انتخاب نموده که مدیریت آموزش شرکت سایپا یدک موفق به اخذ رتبه سوم شد.

    اثر ارائه شده شرکت سایپا یدک، توسعه و ترویج استفاده از برنامه های آموزشی موبایل و تولید محتوی الکترونیکی مهارتی (اپلیکیشن واقعیت افزوده مجازی خودروی سراتو برای اولین بار در صنعت خودروی کشور) بوده است. واقعیت افزوده مجازی فناوری است که در آن اطلاعاتی به صورت متن یا تصویر بر روی تصویر واقعی از قطعات خودروی دریافتی از دوربین موبایل یا تبلت نمایش داده می شوند.

    همچنین با استفاده از انیمیشن های سه بعدی و محتوی طراحی شده، مباحث فنی و آموزشی سیستم های مختلف خودروهای تولیدی گروه خودرو سازی سایپا، مانند موتور،گیربکس معمولی، اتوماتیک، اصول عیب یابی خودرو و ..... بصورت اپلیکیشن طراحی و کاربران با استفاده از این اپلیکیشن ها در کمترین زمان مطالب آموزشی و فنی مورد نیاز را با اثربخشی و کیفیت بالا آموزش می بینند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط