فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا:

سال ۹۶ سال خدمت رسانی به مشتریان در سایپا است

عصر خودرو- مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از ضرورت ارائه خدمات گسترده و نامحدود در ایام نوروزی به تمامی مردم و مسافران نوروزی توسط امداد خودرو سایپا خبر داد و گفت: ایام تعطیلات نوروز و طرح امداد نوروزی سایپا، صحنه اجرای برنامه ها و طرح های خدماتی در گروه خودروسازی سایپا است.

سال ۹۶ سال خدمت رسانی به مشتریان در سایپا است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز،دکتر مهدی جمالی در جریان برگزاری مراسم آغاز طرح خدمات و امداد نوروزی گروه خودروسازی سایپا در سخنانی با اشاره به نام گذاری سال آینده در گروه سایپا به نام سال خدمت رسانی به مشتریان اظهارکرد: وظیفه ملی همه ما در گروه خودروسازی سایپا، خدمت رسانی مستمر و اصولی به تمامی مردم ایران است.
    وی افزود: از سال گذشته تاکنون طرح های متنوعی را برای خدمت رسانی و افزایش کیفیت و استاندارد آن به مشتریان در دستورکار قرار داده ایم و نوروز امسال را مبدل به صحنه اجرای این برنامه ها در تمامی نقاط و جاده های کشور خواهیم کرد.
    وی خدمت رسانی را وظیفه ملی تمامی بنگاه ها و سازمان ها به ویژه گروه خودروسازی سایپا دانست و تصریح کرد: خدمت رسانی، سریع و به موقع در کنار برخورداری از حسن خلق و همکاری با مشتریان، به عنوان بهترین تبلیغ برای هر سازمان محسوب می شود و می تواند چهره سازمان را در اذهان مخاطبین ارتقا دهد.
    مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان این مطلب که اصلی ترین فصل و نقطه عطف برنامه های مشتری مداری در گروه خودروسازی سایپا در طرح خدمات و امداد نوروزی خلاصه می شود، خاطرنشان کرد: امدادگران و نمایندگی های خدمات پس از فروش می توانند زمینه ایجاد آرامش و اطمینان خاطر را برای مشتریان فراهم سازند.
    دکتر جمالی اجرای برنامه توسعه محصول را برای سال آینده نیز از جمله اولویت های اصلی گروه خودروسازی سایپا عنوان کرد و افزود: در کنار این برنامه، سیاست سال آینده سایپا ارائه خدمات موثر و بهبود کیفیت این خدمات به مشتریان است.
    وی اظهارکرد: با ارائه خدمات مطلوب و موثر در کنار حسن رفتار با مشتریان، تلاش می کنیم سهم بازار خود را افزایش دهیم.
    جمالی با بیان این مطلب که فاصله کیفی و کمی تولیدات در بازار کاهش یافته است گفت: آن چه موجب تمایز در فعالیت ها و ماموریت های سازمان ها است، تفاوت در ارائه خدمات است و هر سازمانی بتواند در این حوزه موفق تر عمل کند، جایگاه خود را ارتقا خواهد داد.
    مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در بخش دیگری از اظهارات خود خطاب به کارکنان نمایندگی ها و امدادگران طرح خدمات و امداد نوروزی گروه سایپا افزود: باید با متانت و برخورد مناسب، رفع مشکلات مردم را به عنوان یک وظیفه سازمانی تلقی کنید و نسبت به ارائه خدمات مطلوب به مشتریان تلاش کنید.
    دکتر جمالی با بیان این مطلب که قصد داریم انجام نظرسنجی های مستمر از مردم و مشتریان را به عنوان راهکار بهبود کیفیت خدمات در دستور کار قرار دهیم، تصریح کرد: با استفاده از دیدگاه های مردمی، نسبت به بهبود کیفیت خدمات امدادی به مردم و مشتریان اقدام خواهیم کرد.
    وی بیان کرد: تجربیات سالیان گذشته در عرصه خدمت رسانی می تواند زمینه بهبود خدمات در سال جاری را فراهم کند که اطمینان داریم مجموعه امدادی سایپا نسبت به افزایش سرعت در خدمت رسانی و حضور گسترده تر در جاده ها، شهرها و مکان های مختلف کشور برنامه ریزی های لازم را انجام داده اند.
    مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در خاتمه، امدادگران را سفیران سایپا نامید و گفت: امیدواریم بتوانیم با ارائه خدمات خوب، تعطیلات شیرین و آرامی را در کنار هم وطنان سپری کنیم.
    گفتنی است در ابتدای این مراسم مدیران عامل شرکت های سایپایدک و امدادخودرو سایپا در گزارشی، آمادگی این دو سازمان را برای همکاری در زمینه ارائه خدمات در طرح امدادنوروزی گروه سایپا در ایام تعطیلات نوروز اعلام کردند.
    براساس این گزارش طرح خدمات و امداد نوروزی گروه خودروسازی سایپا از تاریخ 25 اسفند الی 14 فروردین ماه سال 96 به مدت 20 روز اجرا خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو