فونیکسریمکسبهتام

شرایط فروش متنوع محصولات مسافربری جدید زامیاد به مناسبت عید نوروز

عصر خودرو- شرکت زامیاد در طرح پیش فروش محصولات مسافربری اروپایی خود به مناسبت عید نوروز، مدل های متنوع و تخفیفاتی ویژه برای متقاضیان در نظر گرفته است.

شرایط فروش متنوع محصولات مسافربری جدید زامیاد به مناسبت عید نوروز
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۷:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز، در این طرح محصولاتی چون ون مسافری جدید(A36-15) با ظرفیت 11 نفر و مینی بوس19 نفره جدید ایویکو(A50-15) در قالب مدل های متنوع پیش فروش نقدی و لیزینگی به خریداران ارائه می شود.

    بر اساس این گزارش، در پیش فروش نقدی ون مسافری ایویکو با سود مشارکت21درصد و پیش پرداخت متقاضی بین 15 تا 70 میلیون تومان و در پیش فروش لیزینگی نیز، پیش پرداخت متقاضی بین 10 تا 20 میلیون تومان، حداکثر تسهیلات 100 میلیون تومان با باز پرداخت 60 ماهه و سود مشارکت تا 19 درصد خواهد بود. ضمن اینکه موعد تحویل ون مسافرتی زامیاد در این دو نوع پیش فروش چهار ماهه است.

    این گزارش می افزاید، در پیش فروش نقدی مینی بوس جدید زامیاد نیز میزان پیش پرداخت متقاضی از 20 تا 90 میلیون تومان در نظر گرفته شده، ضمن اینکه در این مدل، سود مشارکت سالانه تا 21درصد خواهد بود. در پیش فروش لیزینگی هم متقاضی با پیش پرداخت 15 تا 30 میلیون تومان با سود مشارکت سالانه تا 19 درصد، از تسهیلات حداکثر 120 میلیون تومانی با باز پرداخت 60 ماهه استفاده نماید. موعد تحویل مینی بوس زامیاد در این طرح شش ماهه است.

    شایان ذکر است، شرکت زامیاد در این طرح پیش فروش محصولات خود که دارای استاندارد آلایندگی (Euro4+DPF) هستند تخفیف ویژه ای تا سقف 7% قیمت خودرو برای متقاضیان در نظر گرفته است؛ ضمن اینکه طبق اعلام شرکت زامیاد، در صورت تکمیل ظرفیت، این شرکت مجاز به توقف ثبت نام بدون اطلاع قبلی خواهد بود.

    گفتنی است، متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر ضمن مراجعه به نمایندگی ها و عاملیت های مجاز فروش شرکت زامیاد در سراسر کشور و نمایشگاه مرکزی این شرکت به آدرس کیلومتر 16 جاده قدیم کرج- جنب معاونت فروش و خدمات پس از فروش ، با شماره های 44922934-021 و 48373130-021 اداره بازاریابی و فروش نیز تماس حاصل نمایند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو