فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل گروه سایپا در مجمع عمومی سالیانه شرکت سرمایه گذاری کارکنان سایپا:

فعالیت های شرکت سرمایه گذاری کارکنان سایپا حتما باید سودآور و اقتصادی باشد

عصر خودرو- مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: فعالیت های شرکت سرمایه گذاری کارکنان سایپا حتما باید اقتصادی و سودآور باشد و از فرصت های اقتصادی موجود در گروه سایپا، استفاده بهینه براساس منطق و قانون صورت گیرد.

فعالیت های شرکت سرمایه گذاری کارکنان سایپا حتما باید سودآور و اقتصادی باشد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپانیوز، مهدی جمالی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان مطلب فوق گفت: همواره اعتقادم این است که کارکنان، بزرگترین سرمایه در گروه خودروسازی سایپا هستند و طی یکسال گذشته هر برنامه ای را که به مدیران، معاونان، مسئولین، کارکنان و کارگران سایپا واگذار کردیم واقعا با جان و دل انجام دادند و بهتر از آن شرایطی که من و یا هیئت مدیره تصور می کردیم، کارهای محوله به نحو احسن انجام شده است و این نشان از دانش بسیار بالا و همیت سازمانی بسیار خوب در مجموعه گروه سایپا است و من طی 30 سال فعالیتم این همیت سازمانی و علاقه وافر به سازمان و آینده آن را ندیده بودم.

    جمالی که در جمع کارکنان و نمایندگان آنان در مجمع عمومی سالیانه شرکت سرمایه گذاری کارکنان سخن می گفت، اظهار داشت: همه کارکنان سایپا، سازمان را متعلق به خود و مثل خانه خودشان می دانند و از اینکه این دلبستگی به سازمان را ظرف یک سال اینگونه در من ایجاد کردید، از همه شما تشکر می کنم.

    وی تاکید کرد: بیشترین جلسات و وقت و هماهنگی ام را با مدیریت شرکت سرمایه گذاری کارکنان و اعضای هیئت مدیره آن داشته ام و احساس می کنم که برنامه های خوبی را شرکت سرمایه گذاری کارکنان سایپا برای آینده این شرکت تدارک دیده است و من هم متعهد شدم چرا که این شرکت پتانسیل بسیار خوبی برای ایجاد سودآوری دارد.
    جمالی یادآور شد: قبل از اینکه در سایپا حضور یابم یکی از دغدغه های مسولین کشور خصوصا جناب آقای وزیر صنعت معدن و تجارت، بحث بدهی سایپا بابت مطالبات و خسارات وارده به کارکنان بود که خوشبختانه با برنامه ریزی خوب اعضای هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری کارکنان و اتفاقات خوبی که رقم خورد، علاوه بر اینکه سرمایه این شرکت نزدیک به دو برابر شد، بدهی آن نیز  به یک سوم مبلغ اولیه کاهش یافت.

    وی خاطرنشان کرد: برنامه های خوبی را هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری کارکنان تدارک دیدند و نقل و انتقالات سهام خوبی در حال اتفاق افتادن است و منافع جدیدی برای گروه کارکنان سایپا در مجموعه ایجاد خواهد شد و امیدوارم با روندی که در مجموعه ایجاد شده در سال آینده این بدهی حذف شود..

    مدیرعامل گروه سایپا گفت: امیدوارم طی چند سالی که برنامه ریزی کردیم شرکت سرمایه گذاری کارکنان سایپا به یکی از برندهای خوب و شرکت های سرمایه گذاری موفق کشور تبدیل شود و پشتوانه ای برای آینده همه همکاران عزیزم در گروه سایپا باشد.

    وی با تاکید بر این که فعالیت های شرکت سرمایه گذاری کارکنان سایپا حتما باید یک پس انداز و یک سپرده ای برای آینده همکارانم در سایپا باشد،گفت: این مجموعه علاوه بر اینکه متعلق به سایپا است متعلق به تک تک کارکنان گروه سایپا است و امیدوارم که با ایده ها و نظرات خوب کارکنان و با پیگیری هایی که خواهیم کرد، آینده بسیار خوبی هم برای سایپا و هم برای مجموعه سرمایه گذاری کارکنان سایپا با هم رقم بزنیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو