فونیکسریمکسبهتام

بزرگ‌ترین نمایشگاه صنعت قطعه‌سازی در همسایگی ایران را از دست ندهید

کمتر از سه هفته تا برگزاری اتومکانیکا استانبول باقی مانده است

عصر خودرو-اتومکانیکا استانبول، به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین نمایشگاه‌های صنعت قطعه‌سازی و صنایع وابسته به خودرو در روزهای ۱۷ تا ۲۰ در مرکز نمایشگاه‌های تویاپ در شهر استانبول برگزار خواهد شد.

کمتر از سه هفته تا برگزاری اتومکانیکا استانبول باقی مانده است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ،در این نمایشگاه بیش از 1200 غرفه گذار، محصولات و خدمات خود را در شش گروه شامل "قطعات و مجموعه‌ها"، "الکترونیک و سیستم‌ها"، "لوازم جانبی"، "تعمیرات و نگهداری"، "مدیریت و راهکارهای دیجیتال" و "کارواش و نگهداری از خودرو" در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهند.
    صنعت قطعه‌سازی ترکیه به دنبال همکاری با برندهای بزرگ اروپایی و آمریکایی در سال‌های اخیر پیشرفت‌های بسیاری داشته است و علاوه بر این ترکیه به‌عنوان یکی از قطب‌های تولید خودرو در اروپا شناخته می‌شود. مجموع این دو عامل به همراه موقعیت جغرافیایی ترکیه در معبر اتصال اروپا و آسیا باعث شده اتومکانیکا استانبول همواره یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌های اتومکانیکا در سطح جهان باشد و به همین دلیل همه‌ساله بازدیدکنندگان بسیاری را به خود جلب می‌کند تا جایی که سال گذشته نزدیک به 43هزار نفر از این نمایشگاه تخصصی بازدید کردند.
    این نمایشگاه که به‌صورت سالیانه برگزار می‌شود، محل مناسبی برای تجار و قطعه سازان ایرانی است تا بدون واسطه با شرکت‌های قطعه‌سازی ترکیه ارتباط برقرار کنند و به این ترتیب همه‌ساله شاهد حضور پررنگ بازدیدکنندگان ایرانی از این نمایشگاه هستیم.
    جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه این نمایشگاه و سایر نمایشگاه‌های اتومکانیکا در سطح جهان می‌توانید به وبسایت شرکت دروازه تجارت فراسو، نماینده انحصاری شرکت نمایشگاهی فرانکفورت در ایران به آدرس www.iran-messefrankfurt.com مراجعه کنید.
    همچنین جهت اطلاعات بیشتر در زمینه اتومکانیکا استانبول می‌توانید به وبسایت این نمایشگاه به آدرس automechanika-istanbul.tr.messefrankfurt.com مراجعه کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو