فونیکسریمکسبهتام

معرفی آرسی های حرفه ای با قیمت کمتر از یک میلیون تومان

آرسی‌بازی اقتصادی

عصر خودرو - شاید شما هم جزء آن دسته از افراد باشید که با دیدن حرکات ماشین‌های رادیوکنترلی دچار هیجان می‌شوند و تمایل به داشتن یکی از آن‌ها دارید اما به دلیل قیمت بسیار بالای اکثر این مدل‌ها ، تا کنون موفق به تجربه لذت آن نشده‌اید. به هر حال تهیه یک آرسی حرفه ای به دلیل وجود مراحل ساخت پیچیده و دقیق پرهزینه خواهد بود و نباید آنچنان انتظار کاهش قیمت‌های نجومی را داشت. ولی در هر صورت خوشبختانه شرکت های تولید کننده متوجه این مشکل عمده مخاطبین شده‌اند و اخیرا چند محصول ارزان‌قیمت و مناسب را به بازار عرضه کرده‌اند.

آرسی‌بازی اقتصادی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷:۰۰
  • آرسی‌بازی اقتصادی
  • آرسی‌بازی اقتصادی
  • آرسی‌بازی اقتصادی
  • آرسی‌بازی اقتصادی
  • آرسی‌بازی اقتصادی

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در این مقاله قصد داریم تا شما را با چند خودرو رادیوکنترلی مناسب و ارزان قیمت بازار آشنا کنیم.

1-HPI BAJA Q32
HPI یکی از معروف‌ترین سازندگان ماشین‌های رادیوکنترلی است که اصالت آمریکایی دارد و با مدل معروف باگی بنزینی خود شناخته می‌شود. این شرکت در سال گذشته محصولی بسیار جالب و جذاب را به بازار عرضه کرد که هر چند توانایی‌های محدودی دارد اما به هر حال بخشی از لذت آرسی را به شما منتقل می کند. Q32یک مدل بسیار کوچک و مینیاتوری از آرسی‌های حرفه ای است. مقیاس این آرسی برابر با 1:32 بوده و ابعاد آن در حدی است که شما می‌توانید آن را در کف دست خود جای دهید. این آرسی از یک موتور الکتریکی بهره می برد و برای جلوگیری از تداخل رادیویی به ریموت کنترل 2.4 مجهز شده است. فرمان پذیری دقیق و طراحی بدنه با قوس‌های تند نیز از جمله ویژگی‌های آن به شمار می‌‌آید. بهترین مکان برای استفاده از این آرسی ، داخل منزل است و قطعا لحظات مفرحی را ایجاد خواهد نمود. قیمت این آرسی در بازار چیزی در حدود 240 هزار تومان است.

2-تامیا RC Alfa Romeo Giulia Sprint
تامیا یکی از تولید کنندگان ماهر در زمینه ساخت آرسی هایی با کیفیت بالا و در حد یک ماکت است. در واقع یک محصول رادیوکنترلی تامیا محل تلاقی دنیای ماکت و آرسی است. کاربرد عمومی آرسی‌های تامیا شبیه‌سازی ماشین‌های رادیوکنترلی به خودروهای واقعی در رفتار و شمایل است. این شرکت عموما به سراغ مدل‌های معروف و پرطرفدار ساخته شده می‌رود و با دقت بسیار بالا آن‌ها را عرضه می‌کند. آلفارومئو جولیا یکی از خودروهای دوست داشتنی دهه 70 میلادی است که این بار توسط تامیا برگزیده شده و شاسی آنرود این شرکت را پوشانده است. این آرسی برای استفاده بر روی سطوح صاف کاربرد دارد. پیشرانه آن از نوع الکتریک است و می تواند تا سرعت 40 کیلومتر در ساعت نیز حرکت کند. همچنین مقیاس ساخت آن برابر با 1:10 است. البته بدنه(بادی) همراه با این آرسی رنگ آمیزی نشده است و می‌توان با تهیه رنگ های مخصوص نسبت به پیاده‌سازی طرح مورد نظر بر روی آن اقدام کرد.  همچنین برای راه اندازی آن باید یک پک باتری 7.2 و شارژر به همراه رادیو کنترل نیز تهیه شود. قیمت این کیت چیزی در حدود 595 هزار‌تومان است که با در نظر گرفتن رادیو و سایر تجهیزات به 900 هزار‌تومان می‌رسد.

3-ترکسس LATRAX SST
ترکسس یک شرکت آمریکایی است که همواره جزء بهترین تولید کنندگان ماشین‌های رادیو کنترلی بوده و کلیه بازه‌های سنی را در نظر داشته است. این شرکت محصول LATRAX SST را با قیمتی بسیار مناسب در اختیار مخاطبین و دوست‌داران دنیای آرسی قرار داده تا بتوان با بودجه‌های نسبتا کمتر نیز صاحب یک آرسی حرفه‌ای شد. این مدل در مقیاس 1:18 ساخته شده است و از این نظر با مدل‌های کلکسیونی تشابه مقیاس دارد. پیشرانه الکتریکی براش این آرسی به شمار اجازه می دهد که تا سرعت 30 کیلومتر بر ساعت را با آن بپیمایید. قدرت از این پیشرانه به محور جلو منتقل می‌شود و گیربکس آن نیز یک سرعته به همراه دنده عقب است. این آرسی همچنین با پک کامل در جعبه قابل خریداری است و تنها باید نسبت به تهیه باتری اقدام گردد. البته سیستم شارژ آن بسیار ساده بوده و نیازی به خارج کردن باتری وجود ندارد. یکی از ویژگی های بسیار مثبت این آرسی ضد آب بودن آن است که می‌تواند برای این مدل نسبتا ارزان‌قیمت بسیار مهم باشد. قیمت LATRAX SST در بازار چیزی در حدود 800 هزار تومان است.
4-WLToys Wave Runner
شرکت چینی WLToys مدتی است که وارد عرصه ساخت آرسی های نیمه‌حرفه‌ای شده و عموما کارهای ارزان‌قیمتی را روانه بازار می‌کند. خوشبختانه پس از گذشت مدتی از حضور این شرکت در کشور می‌توان اطمینان خاطر داشت که تامین قطعات محصولات موجود در کشور این شرکت، از پشتیبانی قطعات خوبی نیز برخوردار خواهد بود و حیاتی‌ترین نیاز یک آرسی برطرف می‌شود. مدل Wave Runnerیک باگی هیجان‌انگیز در مقیاس 1:12 است که به همراه یک پک کامل عرضه می‌گردد و حتی نیازی به تهیه باتری نیز وجود ندارد.
پیشرانه براش الکتریک آن می‌تواند سرعتی معادل 40 کیلومتر بر ساعت را به دستگاه ببخشد. فیزیک و مشخصات ظاهری این دستگاه به شما اجازه می دهد که در هر سطحی از آن استفاده کنید و لذت ببرید. رادیو کنترل تعبیه شده بر روی این آرسی از نوه 2.4 است که از تداخل‌های ناخواسته رادیویی جلوگیری خواهد نمود. WLToys Wave Runner در بازار قیمتی در حدود 310 هزار تومان دارد و به راحتی قابل تهیه است.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
      آرشیو