فونیکسریمکسبهتام

پیام نوروزی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا

عصر خودرو- سال ۱۳۹۵ با تمام فراز و نشیب ها به پایان رسیده است. گروه خودروسازی سایپا در سال ۹۵ به عنوان یک مجموعه تعیین کننده در صنعت و اقتصاد ایران توانست، فعالیت های ماندگاری را در حوزه های مختلف مالی و اقتصادی، تولید، تحقیق و توسعه محصول، ارتقای کیفیت و جلب رضایت مندی مشتریان به ثبت برساند.

پیام نوروزی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، سال 1395 با تمام فراز و نشیب ها به پایان رسیده است. گروه خودروسازی سایپا در سال 95 به عنوان یک مجموعه تعیین کننده در صنعت و اقتصاد ایران توانست، فعالیت های ماندگاری را در حوزه های مختلف مالی و اقتصادی، تولید، تحقیق و توسعه محصول، ارتقای کیفیت و جلب رضایت مندی مشتریان به ثبت برساند.
     

    بسمه تعالی

    سال 1395 با تمام فراز و نشیب ها به پایان رسیده است. گروه خودروسازی سایپا در سال 95 به عنوان یک مجموعه تعیین کننده در صنعت و اقتصاد ایران توانست، فعالیت های ماندگاری را در حوزه های مختلف مالی و اقتصادی، تولید، تحقیق و توسعه محصول، ارتقای کیفیت و جلب رضایت مندی مشتریان به ثبت برساند.

    اصلاح ساختار سرمایه ای و رشد جایگاه اقتصادی مجموعه شرکت های گروه، انعقاد قرارداد مشارکت بین سایپا و سیتروئن پس از اقدام بزرگ دولت تدبیر و امید در اجرای برجام، رشد تولید خودرو روزانه از 800 دستگاه به بیش از 2هزار و 500 دستگاه، ایجاد مرکز ارتباط با مشتریان گروه جهت تقویت ارتباط با آنان، ادغام و چابک سازی شرکت های زیرمجموعه گروه در کنار تولید و عرضه چند محصول جدید از جمله ساندرو استپ وی، سراتو آپشنال، چانگان CS35 و کوییک از مهم ترین طرح ها و برنامه های اجرا شده گروه سایپا در سال 95 محسوب می شوند که در راستای اقتصاد مقاومتی و با تکیه بر توان متخصصان داخلی و تولید ثروت و سرمایه اجرایی شده اند.

    از همه مسئولین و کسانی که فضایی را ایجاد کردند تا بتوانیم بخشی از منویات مقام معظم رهبری را در اجرای اقتصاد مقاومتی عملی کنیم، قدردانی می نمایم.

    بدون تردید دیدگاه بلند مقام معظم رهبری تحت عنوان استراتژی اقتصاد مقاومتی به عنوان راهکار اساسی اقتصاد کشور به سمت خودکفایی است. به اعتقاد ما کارکنان سایپا، اجرای اقتصاد مقاومتی یک تکلیف شرعی است و بر همین اساس همه همکارانم در گروه سایپا با همت مضاعف تلاش کردند که این تکلیف شرعی را در کمتر از یک سال به نقاط مثبتی برسانند و معرفی محصولات جدید و رونمایی از خودرو کوییک در واپسین روزهای سال 95 ، تلاش بزرگی است که در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است.

    در سال 1396 فصل نوینی از حیات گروه خودروسازی سایپا آغاز خواهد شد، فصلی که بدون شک اقدامات ماندگار و تاریخی سال95 ، زمینه ساز یک جهش بزرگ در گروه خودروسازی سایپا خواهد بود و با امیدواری فراوان به آینده درخشان صنعت خودرو، منافع مردم، ذی نفعان و مشتریان تامین خواهد شد.

    طرح ها و برنامه های گروه خودروسازی سایپا در سال 96، با حفظ و ارتقای وضعیت موجود، تلاش در جهت استفاده همه جانبه از ظرفیت های داخلی و توانمندی های درون سازمانی در راستای اقتصاد مقاومتی و بهره مندی از دانش روز جهانی با هدف اعتلای مجموعه سایپا خواهد بود.

    دستاوردهای بزرگ گروه سایپا در سال 95 ، بی تردید مدیون مشارکت و همراهی تمامی ارکان سازمان و ذی نفعان ارزشمند گروه خودروسازی سایپا از جمله سهامداران، مشتریان و کارکنان است که همواره در روزهای سخت یار و یاور گروه سایپا بوده اند.

    اینجانب ضمن قدردانی از این همراهی، فرارسیدن عید نوروز و سال 1396 را تبریک و شادباش می گویم و برای ملت سرافراز و همه مسئولان دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت تدبیر و امید، سالی توام با موفقیت و بهروزی آرزومندم.

    اطمینان دارم مدیران و کارکنان گروه خودروسازی سایپا در سال 1396 که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال "اقتصاد مقاومتی:تولید-اشتغال " نامگذاری شده است، تمام همت و توان خود را برای اعتلای اهداف این سال و سربلندی ایران پرافتخار و توانمند بکار خواهند بست و در مسیر خودکفایی و پیشرفت از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

    مهدی جمالی

    مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو