فونیکسریمکسبهتام

خدمات رسانی ویژه گروه سایپا به زائران کربلایی ایران

عصر خودرو- مدیرعامل امداد خودرو سایپا گفت: در استان خوزستان ۲۴نمایندگی و ۱۶ پایگاه امدادی در مسیرهای مختلف ورودی و خروجی استان، مناطق پرتردد کاروان های راهیان نور و معابر پرخطر مستقر شد.

خدمات رسانی ویژه گروه سایپا به زائران کربلایی ایران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز؛ بهزاد پناهی با بیان مطلب فوق افزود: همکارانم به عنوان خادمین راهیان نور وظیفه امدادرسانی به دارندگان خودروهای سواری  را بر عهده دارند. استان خوزستان در نوروز هر سال پذیرای زائران مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس است ؛ با توجه به سوابق گذشته  و حضور زائرین در مناطق عملیاتی دفاع مقدس به همین دلیل محورهای منتهی به این اماکن در نوروز جزء پر ترددترین محورهای مواصلاتی کشور به شمار می‌روند. لذا گروه خودروسازی سایپا امکانات ویژه‌ای برای زائران در نظر گرفته است.
    وی گفت: انجمن صنفی نمایندگی های استان خوزستان در تمام ایام اجرای طرح دایر و آماده ارائه خدمات ثابت و سیار به زائرین و مسافران نوروزی می باشد و همچنین در مسیر راهیان نور از جمله شوش، اندیمشک، خرمشهر و هویزه پایگاههای امدادی سایپا مستقر شده‌اند تا در اسرع وقت به یاری مسافران بشتابند. همچنین به محض اعلام نیاز آن دسته از عزیزانی که با خودروی شخصی عازم این مناطق هستند، خدمات امدادی به آنها ارائه خواهد شد.
    پناهی ادامه داد: در شهرستان های مسجد سلیمان و شوشتر نیز که جزء مناطق گردشگری استان خوزستان به شمار می‌روند خودروهای امدادی سایپا مستقر شده‌اند تا بهترین خدمات را به گردشگران عزیز ارائه دهند.
    مدیر عامل امداد خودرو سایپا گفت: به دلیل پر حجم بودن ورود و خروج مسافر به خوزستان، بیشترین خدمات امدادی در اهواز متمرکز شده است. علاوه بر این در اهواز5 نمایندگی در هفته اول و 4 نمایندگی در هفته دوم خدمات مورد نیاز را به مشتریان گروه خودروسازی سایپا ارائه می‌دهند. همچنین در مسیرهای پر تردد آبادان و خرمشهر نیز خودروهای امدادی مستقر شده‌اند تا در سریعترین زمان خدمات امدادی را به مسافران ارائه دهند.
    وی افزود: امسال با نوسازی کردن ناوگان امدادی و ارسال به موقع قطعات امدادی هیچ گونه کمبودی در زمینه تامین قطعات مورد نیاز و پر مصرف خودروهای سایپا نداریم و با تصمیمات اتخاذ شده، شاهد ارائه خدمات با کیفیت در طرح امداد نوروزی سایپا هستیم.
    شایان ذکر است طرح خدمات امداد نوروزی گروه خودرو سازی سایپا از 25/12/95 آغاز و تا تاریخ 96.1.14  ادامه خواهد داشت و هموطنان گرامی جهت دریافت خدمات امدادی ، بیان نظرها و پیشنهادهای خود میتوانند در تمام ساعات شبانه روز با شماره 096550 و 84444-021 تماس حاصل نمایند و یا به پرتال اینترنتی شرکت به نشانی www.emdadsaipa.ir  مراجعه کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو