فونیکسریمکسبهتام

فرمانده ناجا عنوان کرد

کاهش ۳ درصدی تلفات تصادفات رانندگی در طرح نوروزی امسال

عصر خودرو- فرمانده ناجا گفت: تلفات تصادفات رانندگی در طرح نوروزی امسال نسبت به سال گذشته سه درصد کاهش داشته است.

کاهش ۳ درصدی تلفات تصادفات رانندگی در طرح نوروزی امسال
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، سردار حسین اشتری در حاشیه بازدید از ایستگاه امنیت و سلامت امام رضا (ع) در یکی از ورودی‌های شرق استان اصفهان، اظهار کرد: نیروی انتظامی برای هدایت مسافران در جاده‌ها و تامین امنیت آنها امسال بیشتر از سال‌های گذشته نیروهای خود را به‌ کار گرفته و گشت‌های مختلف پیاده، خودرویی و موتوری را در سراسر کشور راه اندازی کرده و حدود 300 هزار مامور پلیس در جاده‌ها و شهرهای کشور حضور فعال دارند.

    فرمانده ناجا به همکاری مردم با پلیس اشاره کرد و گفت: با حضور فعال نیروهای پلیس در جاده‌ها و شهرها و همکاری خوبی که مردم با نیروی انتظامی دارند حوادث و تلفات جاده‌ای به طور چشمگیری کاهش یافته است که امیدواریم این روند تا پایان تعطیلات ادامه داشته باشد.

    وی افزود: پرترددترین محورهای کشور، محورهای منتهی به مشهد مقدس، استان‌های شمالی، استان‌های جنوبی، اصفهان، فارس و خوزستان هستند که میزان تردد خودروها در این جاده‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

    اشتری با اشاره به اینکه پلیس با رانندگان متخلف، پرخطر و حادثه‌ساز برخورد قانونی می‌کند و خودروی آنها توقیف می‌شود، به وضعیت امنیتی کشور هم اشاره و اظهار کرد: خوشبختانه در تمام مرزها، جاده‌ها و شهرها وضعیت امنیتی خوبی برقرار است و تاکنون حتی یک مورد ناامنی هم وجود نداشته است.

    وی بیشترین علت وقوع تصادفات و تلفات جاده‌ای را خستگی و خواب آلودگی رانندگان دانست و از رانندگان خواست تا مسیر سفر را هم جزو سفر بدانند و با رعایت قوانین رانندگی و پرهیز از عجله و شتاب و استراحت در محل‌هایی که پیش بینی شده، از وقوع حوادث جاده‌ای جلوگیری کنند.

    به گزارش سایت پلیس، فرمانده ناجا در پایان با اشاره به نقش سرنشینان خودرو در پیشگیری از حوادث جاده‌ای اظهار کرد: سرنشینان خودروها در طول سفر در صورتی که متوجه خواب آلودگی راننده شدند به او تذکر دهند و رانندگان نیز پس از استراحت و رفع خستگی به ادامه سفر ادامه دهند و به پیام‌های پلیس که از طریق رسانه‌های گروهی پخش می‌شود توجه کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو