فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا:

سایپا با افزایش تولید، اشتغال داخلی را تضمین می کند

عصر خودرو- مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از برنامه افزایش تولید خودرو در این مجموعه در سال جاری خبر داد و گفت: برنامه رونق کسب و کار گروه سایپا در سال جاری نیز ادامه خواهد یافت.

سایپا با افزایش تولید، اشتغال داخلی را تضمین می کند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از سایپانیوز، مهدی جمالی با اشاره به هدف گذاری افزایش تولید خودرو در سال 1396 در سطح گروه خودروسازی سایپا اظهارکرد: مهم ترین ماموریت این مجموعه تولید است که مطابق با برنامه ریزی های صورت گرفته، قصد داریم با ادامه رونق بخشی به آن، کسب و کار و اشتغال داخلی را تضمین کنیم.

    وی اهداف سایپا در سال دو سال اخیر را منطبق با سیاست های اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: استفاده از ظرفیت های داخلی در کنار تلاش برای الگوبرداری از دانش روز جهانی، کاهش هزینه های جاری سازمان و اولویت بخشی به تولید و طراحی و مهندسی در کنار حفظ سطح اشتغال کارکنان از جمله برنامه هایی بوده که با موفقیت به مرحله اجرا درآمده است.

    وی تصریح کرد: علاوه بر اجرای برنامه های جدید در سال جاری برای رونق فعالیت ها در گروه خودروسازی سایپا، سیاست های اصولی سال گذشته را نیز ادامه خواهیم داد.

    مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت پیگیری سیاست های اقتصاد مقاومتی در سال 96، خاطرنشان کرد: خوشبختانه گروه خودروسازی سایپا توانست از آزمون مهم سال گذشته در زمینه اقتصاد مقاومتی سربلند بیرون آید و در سال جاری نیز با تکیه بر رویکرد تولیدمحور خود، به دنبال رونق هرچه بیشتر اشتغال در این سازمان است.

    جمالی با بیان این مطلب که افزایش تولید خودرو در گروه سایپا در چند سال اخیر بی سابقه بوده است، تاکید کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته و استقبال واحدهای مختلف تولیدی در سطح گروه سایپا، قصد داریم با افزایش روزهای کاری در مجموعه، آمار تولید خودرو را افزایش دهیم.

    وی تصریح کرد: سایپا با اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی مبدل به یک سازمان اقتصادی و صنعتی پیشرو در کشور شده است.

    جمالی همچنین به تنوع محصولات گروه سایپا اشاره کرد و گفت: خوشبختانه گروه خودروسازی سایپا با پشتوانه عظیم سبد متنوع محصولات، توانسته رونق را به خطوط تولید خود تزریق کند و با توجه به ادامه این برنامه و معرفی چند محصول دیگر در سال 96، مطمئنا این گروه در زمینه افزایش تولید و رونق اشتغال موفقیت های جدیدی را کسب خواهد کرد.

    مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در خاتمه با بیان این که اجرای دقیق سیاست های اقتصاد مقاومتی در دستور کار دولت، وزارت صنعت، معدن و تجارت و گروه خودروسازی سایپا قرار دارد گفت: با تکیه بر اقتصاد مقاومتی، چهره گروه خودروسازی سایپا در چند سال آینده بسیار متفاوت و مدرن خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو