فونیکسریمکسبهتام

اخبار ترافیکی نوروز (۱۱۰)

انسداد ۱۹ محور مواصلاتی کشور

عصر خودرو- پلیس راهور نیروی انتظامی از انسداد ۱۹ محور مواصلاتی کشور به دلیل ریزش کوه، آب گرفتگی و سیلاب خبر داد.

انسداد ۱۹ محور مواصلاتی کشور
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، محور شمشک - دیزین دراستانهای تهران و البرز، پونل -خلخال در استانهای گیلان و اردبیل، سرو آباد - پاوه دراستانهای کردستان و کرمانشاه، اولنگ - شاهرود در استانهای گلستان و سمنان، سی سخت - پادنا دراستان کهکیلویه و بویراحمد و شیراز- جهرم در استان فارس مسدود است.

    محورفرعی گنجنامه - تویسرکان در استان همدان، استهبان- نی ریز در استان فارس،محور فرعی رودبار-کهنوج- قلعه گنج در جنوب استان کرمان، امیدیه-دیلم در استان خوزستان،محورهای فرعی بندر چارک - بندر آفتاب و ارمک - باوردان در استان هرمزگان، خمیر- لنگه در استان هرمزگان، کنگان - خورموج(محدوده پیچ جاشک در استان بوشهر به علت ریزش کوه و بالا آمدن آب، محور شهر بابک - هرات در استان کرمان شمال، محور فرعی کازرون - فراشبند و داراب - فسا دراستان فارس شمالی به علت سیلاب و آبگرفتگی معابر مسدود است.

    همچنین محور روستایی چاه پیر- بنه گز در استان بوشهر به علت آبگرفتگی، محور فرعی سنا شنبه تا روستای درویشی در استان بوشهر به علت تخریب پل و آبگرفتگی ، محور فیروزآباد - جم در استان فارس شمال به علت ریزش کوه و محور هراز در استانهای مازندران و شرق استان تهران به علت ریزش کوه مسدود است.

    در استان کرمان(اکثر محورها) و استان خراسان جنوبی (اکثر محورها)بارش باران گزارش شده است.

    ترافیک در باند شمالی آزادراه تهران - کرج(از شهرک خاتم تا پل فردیس و باند جنوبی پل فردیس تا پل کلاک) پر حجم و سنگین و  باند شمالی آزادراه کرج-قزوین(از پل فردیس تا پایانه شهید کلانتری و باند جنوبی از پل حصارک تا پل فردیس) پر حجم و نیمه سنگین گزارش شده است.

    همچنین درمحور کرج- چالوس (باند جنوب به شمال از ابتدا محور تا تونل شماره 5 سنگین و از خرگوش دره تا کندوان) ترافیک نیمه سنگین و در طول باند شمالی و جنوبی محور رشت-لاهیجان(سنگین) گزارش شده است.

    باند جنوب به شمال محور رودبار به منجیل(محدوده پیچ مشیرآباد) پر حجم و روان است.

    سایرمحورهای موصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

    مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 120و 882555555 (ده خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو