فونیکسریمکسبهتام

آمادگی نمایندگی‌های سایپا در استان فارس برای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی

عصر خودرو- رییس انجمن صنفی نمایندگی‌های سایپا در استان فارس از آمادگی کامل نمایندگی‌های سایپا برای ارائه خدمات خوب و با کیفیت به مشتریان و مسافران نوروزی در این استان خبر داد.

آمادگی نمایندگی‌های سایپا در استان فارس برای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از سایپانیوز، حمیدرضا جامعی با اشاره به پر تردد بودن محورهای مواصلاتی استان فارس در تعطیلات نوروز، اظهار داشت: نمایندگی‌های منتخب سایپا در استان فارس برای ارائه خدمات خوب و با کیفیت به مسافران نوروزی در آمادگی کامل به سر می‌برند. وی افزود: با توجه حجم زیاد سفرهای نوروزی در استان فارس به ویژه در شهر شیراز، تلاش کرده‌ایم تا در کمترین زمان ممکن بهترین خدمات را به مشتریان گروه سایپا ارائه دهیم.

    جامعی گفت: در محورهای مواصلاتی و اصلی استان فارس، پایگاه های امدادی سایپا به گونه‌ای مستقر شده‌اند که مشتریان گروه سایپا سایه حمایتی سایپایدک را حس کنند ضمن اینکه نمایندگی‌های منتخب نیز در تعطیلات نوروز به ارائه خدمات می‌پردازند.

    رییس انجمن صنفی نمایندگی‌های سایپا در استان فارس در ادامه به تامین قطعات یدکی مورد نیاز نمایندگی‌ها و پایگاه های امدادی اشاره کرد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تاکنون با کمبود قطعه مواجه نبوده‌ایم و قطعات مورد نیاز تا پایان طرح به مقدار کافی در نمایندگی‌ها وجود دارد.

    وی افزود: سرعت در امداد رسانی به همراه افزایش کیفیت خدمات، از جمله مواردی هستند که مدیرعامل گروه سایپا دکتر جمالی بر رعایت آن تاکید ویژه دارد و نمایندگی های استان فارس تمام تلاش خود را در این زمینه به کار خواهند برد.

    جامعی گفت: تمام تلاش همکاران ما در نمایندگی‌ها بر این است تا در سایه خدمات امدادی سایپا، مشتریان عزیز گروه سایپا سفر خوبی را تجربه کنند و مشکلات احتمالی موجب رنجش خاطر آنها نشود.

    وی افزود: امیدواریم همان طور که دکتر جمالی هم در مراسم افتتاحیه امداد نوروزی اشاره کردند، مردم امسال امدادگران و نمایندگی های سایپا را به عنوان خدمتگزاران برتر ارزیابی کنند و این رفتار در طول سال هم ادامه داشته باشد.

    همچنین رییس دفتر منطقه ای جنوب در سخنانی ضمن تاکید بر نظارت مستمر بر عملکرد شبکه و واحدهای امدادی توسط انجمن های صنفی و دفتر منطقه ای، گفت: همکاران ما در دفتر منطقه ای جنوب وظیفه پشتیبانی را به خوبی انجام می دهند و هیچ گونه مشکلی بابت کمبود قطعات وجود ندارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو