فونیکسریمکسبهتام

به منظور بررسی روند ارائه خدمات در تعطیلات نوروزی؛

مدیرعامل گروه سایپا از مرکز ارتباط با مشتریان بازدید کرد

عصر خودرو- مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان از فرایند ارائه خدمات به مشتریان گروه در این مرکز بازدید کرد.

مدیرعامل گروه سایپا از مرکز ارتباط با مشتریان بازدید کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از سایپانیوز، دکتر مهدی جمالی ضمن حضور در مرکز تماس گروه سایپا  و بازدید از واحدهای عملیاتی مرکز ارتباط با مشتریان، با کارکنان واحدهای مختلف این بخش دیدار کرد و در جریان نحوه خدمت رسانی به مشتریان قرار گرفت.

    دکتر جمالی با تاکید بر ضرورت ارتقاء سطح رسیدگی به درخواست های مشتریان در طرح امداد نوروزی، تقویت پاسخگویی مشتری مدارانه به منظور ایجاد خاطره ای خوش در اذهان مشتریان گروه را خواستار شد.

    همچنین در جریان این بازدید مهندس عباس صفری رئیس مرکز ارتباط با مشتریان گروه سایپا با ارائه گزارشی از روند کاهش تماس های مشتریان با مرکز ارتباط با مشتریان سایپا نسبت به سالهای گذشته، دستیابی گروه خودروسازی سایپا را به اهداف خود در زمینه پاسخ گویی به درخواست مشتریان موفقیت آمیز دانست.

    شایان ذکر است ‌مرکز ارتباط با مشتریان گروه سایپا با بهره گیری از سیستم یکپارچه رسیدگی به درخواستهای مشتریان در سطح گروه و همچنین ایجاد فرایندهای پشتیبانی از مشتریان در حوزه های کیفیت، فروش و خدمات پس از فروش نقش موثری در افزایش سرعت و سطح ارائه خدمات در طرح امداد نوروزی دارد.

    این مرکز پیرو سیاست های مدیریت ارشد گروه خودروسازی سایپا، در جهت افزایش رضایت مندی مشتریان و نیز سهولت در پاسخگویی و کیفیت مطلوب خدمات رسانی، اقدام به تشکیل شیفت های حضور کارکنان در ایام نوروز کرده است.

    مشتریان می توانند از طریق شماره 096550  و ارتباط با مرکز تماس گروه سایپا ضمن دریافت خدمات پشتیبانی، اطلاع از نحوه ارائه خدمات طرح امداد نوروزی در شبکه نمایندگی های گروه و استفاده از خدمات مشاوره ای این مرکز، هرگونه درخواست، انتقاد و پیشنهاد خود را از این طریق پیگیری کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو