فونیکسریمکسبهتام

از ابتدای دور سفرهای نوروزی تاکنون؛

حوادث رانندگی در استان اصفهان ۳۰ درصد کاهش یافت

عصر خودرو- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان از کاهش ۳۰ درصدی حوادث رانندگی در این استان از ابتدای دور اول سفرهای نوروزی تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

حوادث رانندگی در استان اصفهان ۳۰ درصد کاهش یافت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان ، فرزاد دادخواه روز چهارشنبه، افزایش دقت رانندگان و کاهش سرعت وسایل نقلیه در جاده های استان را از عوامل کاهش حوادث رانندگی در جاده های این استان دانست.

    وی بدون اشاره به آمار حوادث رانندگی اتفاق افتاده در جاده های استان اصفهان در دور اول سفرهای نوروزی، افزود: سرعت وسایل نقلیه نسبت به سال گذشته به دلیل وجود دوربین های نظارت و ثبت تخلف از 90 کیلومتر در ساعت به حدود 83/3 کیلومتر در ساعت کاهش یافته که سبب کاهش 30درصدی حوادث رانندگی تاکنون شده است.
    معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان افزود: بر اساس آمار ثبت شده توسط تردد شمارهای نصب شده در جاده های این استان، تا پایان دور اول سفرهای نوروزی حدود 9 میلیون و 250 هزار تردد در جاده های استان اصفهان انجام شده است.
    وی افزود: این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 2/7 درصد افزایش نشان می دهد.
    دادخواه با اشاره به موقعیت جغرافیایی استان اصفهان و قرار گرفتن این استان در مرکز کشور، گفت: استان اصفهان در بخش تردد حمل بار و جابه جایی مسافر از آمار بالایی برخوردار است.
    وی طول جاده های این استان را حدود 11هزار و 500 کیلومتر اعلام کرد و افزود: تردد در جاده های این استان بصورت ایمن و روان در جریان است.
    معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان با اشاره به اینکه 43 مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی و ایستگاه امنیت سلامت در استان اصفهان در حال ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی است، گفت: همچنین 100 گروه راهداری با تلاش شبانه روزی و به کار گیری تجهیزات و امکانات در کنار عوامل امداد جاده ای، پلیس راه، هلال احمر و اورژانس با هدف ارتقای ایمنی در تردد و کاهش حوادث رانندگی باجدیت تمام در حال خدمت رسانی به مسافران هستند تا خاطرات خوبی را برای آنها رغم بزنند.
    استان اصفهان با بیش از 22 هزار بنا و اثر تاریخی که یکهزار و 850 مورد آن به ثبت ملی و چهار اثر آن به نام های میدان نقش جهان، کاخ چهلستون، باغ فین کاشان و مسجد جامع به ثبت جهانی رسیده، کانون توجه گردشگران داخلی و خارجی است.
    جاده های این استان همچنین با قرارگرفتن در مرکز ایران، راه های ارتباطی استان های شمالی - جنوبی و شرقی - غربی هستند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو