فونیکسریمکسبهتام

اخبار ترافیکی نوروزی (۱۳۸)

سوت پایان سفرهای نوروزی ؛ حجم ترافیک جاده ای را اندکی افزایش داد

عصر خودرو- حجم تردد در محورهای مواصلاتی برون شهری کشور که در چند روز گذشته به طور متوالی کاهش داشت در ۲۴ ساعت گذشته با به صدا در آمدن سوت بازگشت مسافران نوروزی ۰.۷ درصد افزایش داشت.

سوت پایان سفرهای نوروزی ؛ حجم ترافیک جاده ای را اندکی افزایش داد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایرنا، بر اساس اطلاعیه امروز پنجشنبه مرکز مدیریت راه های کشور، حجم تردد وسایط نقلیه سنگین نیز در شبانه روز گذشته اندکی افزایش یافته و 9.3 درصد کل حجم تردد را تشکیل می دهد.
    با این حال به استثنای برخی محورهای مسدود و ممنوع مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به روال عادی ادامه دارد.
    اوج تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات چهار تا پنج صبح صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب ‌تری را برای سفر انتخاب کنند.
    آزادراه های کرج - تهران، کرج - قزوین و تهران - کرج به ترتیب پرتردد ترین جاده های کشور در 24 ساعت گذشته بوده اند و نسبت به چند روز گذشته کمی شلوغ تر شده اند.
    به گزارش ایرنا، جانشین فرمانده ناجا دیروز (چهارشنبه) با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی کشور و در پیش بودن بارندگی از مسافران نوروزی خواست زودتر برگردند.
    سردار اسکندر مومنی در حاشیه بازدید از مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: ایام نوروز از پر تصادف‌ترین روزهای سال و روزهای پایانی آن از پرحادثه ‌ترین روزهای تعطیلات نوروزی است، زیرا تمام مسافرانی که به تدریج عازم سفر شده اند، همگی در یک بازه زمانی کوتاه قصد بازگشت دارند.

    **ممنوعیت تردد به دلیل مداخلات جوی
    محورهای شمشک – دیزین در استان های تهران و البرز، رامیان - اولنگ – شاهرود در استان های گلستان و سمنان و گنجنامه - تویسرکان در استان همدان تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود هستند.
    محورهای پونل – خلخال در استان گیلان، سروآباد – پاوه (محدوده گردنه تته) در استان کردستان و سی سخت - پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل بارش شدید برف، کولاک و نبود ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.
    محور بستک - خمیر در استان هرمزگان به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است و تردد از مسیر جایگزین بستک – چاه سرمه – بندرعباس انجام می شود.
    محورهای رودبار – قلعه گنج در جنوب استان کرمان، رودبار – کهنوج در جنوب استان کرمان، امیدیه – بندر دیلم در استان خوزستان و محور جدید استهبان – نی ریز واقع در استان فارس تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود هستند.
    محور قدیم فسا – داراب واقع در استان فارس به دلیل ابگرفتگی تا اطلاع بعدی مسدود است.​
    هموطنان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی مرکز مدیریت راه های کشور به نشانی http://www.141.ir/SitePages/index.aspx مراجعه کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو