فونیکسریمکسبهتام

اخبار ترافیکی نوروزی (۱۵۲)

۱۰ توصیه مهم برای برگشت از سفرهای نوروزی

عصر خودرو- احتمال دارد مسافران در ترافیک‌های طولانی مدت طی مسیر کنند؛ لذا قبل از ورود به جاده نسبت به کنترل میزان بنزین خودرو و سایر معاینات فنی اقدام نمایند تا در طول جاده‌ها با مشکل اتمام سوخت خودرو و یا نقص فنی مواجه نشوند.

۱۰ توصیه مهم برای برگشت از سفرهای نوروزی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از تسنیم، با توجه به حجم بالای سفرهای مربوط به تعطیلات آخر نوروز و به منظور جلوگیری از بروز هرگونه مشکلی برای بازگشت مسافران و هموطنان، روابط‌عمومی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر طی اطلاعیه‌ای، توصیه‌های ذیل را برای بازگشت مسافران اعلام کرد:

    - به هموطنان توصیه می شود برنامه بازگشت خود را مدیریت کرده  و به ساعات پایانی تعطیلات موکول نکنند و از هم اکنون نسبت به بازگشت از سفر برنامه‌ریزی کنند.

    - به آن دسته از هموطنانی که به‌دلیل مشغله کاری و اداری روز دوشنبه، 14/1/96 را باید در محل کار خود حاضر باشند توصیه می‌شود از هم اکنون آغاز به بازگشت کرده و مراجعت خود را به بعدازظهر روز یکشنبه موکول نکنند.

    - مسافران و گردشگران ضمن حفظ آرامش خود در ترافیک‌های طولانی نهایت همکاری را با پلیس راهور ناجا و ماموران راهداری به‌عمل آورند و از توقف های غیر ضروری در حاشیه جاده‌ها، اطراف رودخانه‌ها و سایر نقاط که موجب ازدحام تردد می شود خودداری کنند.

    - با توجه به اینکه احتمال دارد مسافران در ترافیک‌های طولانی مدت طی مسیر کنند؛ لذا قبل از ورود به جاده نسبت به کنترل میزان بنزین خودرو و سایر معاینات فنی اقدام نمایند تا در طول جاده‌ها با مشکل اتمام سوخت خودرو و یا نقص فنی مواجه نشوند.

    - نظر به بارش برف در برخی محورهای مواصلاتی، قبل از حرکت نسبت به کنترل وسایل ایمنی نظیر زنجیر چرخ، سیستم گرمایشی و غیره در اتومبیل خود اقدام لازم را انجام دهید.

    - حتما اطلاعات لازم درباره وضعیت راه ها را از طریق سامانه 141 و وضعیت آب و هوا را از طریق سامانه 134 بررسی و با اطلاع کامل قبل از مراجعت حرکت کنید.

    - به کلیه دستگاه های عضو ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر توصیه می شود ضمن استمرار خدمت‌رسانی بهینه به مسافران در ساعات پایانی تعطیلات نوروزی همانند روزهای پیشین با گشاده رویی وظایف و تکالیف قانونی در برقراری نظم و هدایت مسافران امداد رسانی و روان سازی ترافیک و تردد مردم اقدام کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو