فونیکسریمکسبهتام

برخورد ۲ خودرو در چادگان اصفهان ۷ مصدوم برجا گذاشت

عصر خودرو- برخورد دو دستگاه خودروی پراید و وانت پیکان در سه راهی روستای 'کُمیتک' چادگان موجب مصدومیت هفت نفر از سرنشینان آنها شد.

برخورد ۲ خودرو در چادگان اصفهان ۷ مصدوم برجا گذاشت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایرنا، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این حادثه ساعت 12 و 49 دقیقه امروز به اتاق فرمان اورژانس 115 اعلام و بسرعت دو واحد امدادی از اورژانس پیش بیمارستانی به محل اعزام شد.
    دکتر غفور راستین افزود: در این سانحه سه زن و چهار کودک دچار مصدومیت شدند.
    وی اظهار کرد: مصدومان حادثه پس از دریافت خدمات درمانی اولیه به بیمارستان بوعلی چادگان منتقل شدند.
    رئیس راه و شهرسازی شهرستان چادگان، آذر سال 94 در گفت و گو با ایرنا با اشاره به آمار بالای تصادف در جاده اصلی شهرستان فریدن به چهارمحال و بختیاری و تردد زیاد وسایط نقلیه در سه راهی کُمیتک در بخش مرکزی شهرستان چادگان گفته بود: در این محور هر سال شاهد وقوع تصادفات منجر به فوت و نقص عضو مسافران بوده ایم که این اداره در سالجاری (94) به ایمن سازی و اصلاح مشکلات این سه راهی اقدام کرد.
    مهدی رفیعی افزوده بود: در صورت احداث یک باند بطول 1.5 کیلومتر در محدوده یادشده، افزون بر ایمن سازی سه راهی کمیتک، سه نقطه پرحادثه دیگر نیز حذف خواهد شد.
    شهرستان چادگان با حدود 35 هزار نفر جمعیت(بر اساس سرشماری سال 85) در 110 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
    شهرستان سردسیر و کوهستانی چادگان به سبب برخورداری از آب و هوای مطبوع، قرار گرفتن در حاشیه دریاچه سد زاینده رود، استقرار دهکده تفریحی و نیز وجود انبوه ویلاهای تفریحی، یکی از نقاط گردشگری استان اصفهان است.
    از ابتدای فروردین تا پایان بهمن 95 حدود 169 هزار ماموریت از سوی اورژانس 115 اصفهان انجام شد که از این تعداد بیش از 54 هزار فقره، مربوط به ماموریت های ناشی از وقوع تصادفات رانندگی بود.
    از کل ماموریت های تصادفی اورژانس استان در 11 ماه گذشته40 هزار و 597 فقره، تصادفات شهری و 13 هزار و 406 فقره، تصادفات جاده ای بوده است.
    در سال 94 نیز 41 هزار و 143 تصادف شهری و 11 هزار و 564 تصادف جاده ای در ماموریت های اورژانس 115 استان اصفهان به ثبت رسید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو