فونیکسریمکسبهتام

اخبار ترافیکی نوروزی (۱۷۴)

تمهیدات پلیس پایتخت ویژه روز طبیعت

عصر خودرو- فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: پلیس پایتخت ضمن آمادگی کامل برای برقراری نظم و آرامش شهروندان و مسافران نوروزی در روزهای پایانی نوروز ۹۶، تسهیلاتی را برای حضور شهروندان و مردم در روز طبیعت در نظر گرفته است.

تمهیدات پلیس پایتخت ویژه روز طبیعت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از فارس، سرتیپ پاسدار، حسین ساجدی نیا، با بیان اینکه پلیس برای روز طبیعت (13 فروردین) تدابیر و تمهیداتی در نظر گرفته است، گفت: رعایت قوانین ترافیکی و انتظامی از سوی شهروندان می تواند به پلیس در ایجاد تسهیلات و همچنین برقراری آرامش و امنیت شهروندان کمک موثری باشد.

    این مقام انتظامی در تشریح اقدامات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در خصوص مرحله دوم سفرهای نوروزی و همچنین بازگشت شهروندان و مسافران نوروزی به تهران، افزود: پلیس های تخصصی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ همانطور که برای مرحله اول سفرهای نوروزی تمهیدات و تسهیلاتی را در نظر گرفته بودند، برای مرحله دوم و بازگشت مسافران نوروزی نیز برنامه ریزی های دقیقی انجام داده اند.

    وی به هماهنگی پلیس با رسانه های جمعی در خصوص اطلاع رسانی در این خصوص اشاره کرد و گفت: پلیس پایتخت ضمن آمادگی کامل برای برقراری نظم و آرامش شهروندان و مسافران نوروزی در روزهای پایانی نوروز 96، تسهیلاتی را برای حضور شهروندان و مردم در روز طبیعت(13 فروردین) در نظر گرفته است.

    رییس پلیس پایتخت، در ادامه به استقرار و آماده باش کامل ماموران پلیس در این روز اشاره کرد و افزود: استقرار ماموران انتظامی پلیس تهران بزرگ در بوستان ها ، تفرجگاه ها و پارک ها از جمله اقداماتی است که همه ساله در این روز به اجرا در می آید تا شهروندان با خیال آسوده در این روز در کنار خانواده از طبیعت استفاده کنند.

    ساجدی نیا، در پایان عنوان داشت: ماموران پلیس در روز طبیعت تا ساعات پایانی به برقراری نظم و آرامش شهروندان همت گماشته و شهروندان می توانند در صورت برخورد با مشکل و مسایل خاص، مراتب را با ماموران پلیس از طریق تلفن 110 گزارش دهند تا در سریع ترین زمان ممکن به آن رسیدگی شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو